دروازه بان ملی پوش پرسپولیس گفت: خوشحال هستم که برای سومین سال پیاپی در طول چهار سال حضورم در لیگ برتر توانستم به عنوان بهترین گلر انتخاب شوم. در این چند سال توپ و کفش طلا گرفتم اما امسال توانستم دستکش طلا هم بگیرم.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در مراسم برترین های فوتبال ایران درباره کسب جایزه بهترین دروازه بان لیگ هفدهم فوتبال اظهار کرد: خوشحال هستم که برای سومین سال پیاپی در طول چهار سال حضورم در لیگ برتر توانستم به عنوان بهترین گلر انتخاب شوم. در این چند سال توپ و کفش طلا گرفتم اما امسال  توانستم دستکش طلا هم بگیرم و امیدوارم بتوانم در سال های بعد هم این موفقیت را بدست آورم. 

او درباره پیشنهاد باشگاه بشیکتاش ترکیه برای فصل بعد گفت: بله پیشنهادهای تیم های خارجی به من هنوز ادامه دارد و باشگاه پرسپولیس هم این موضوع را می داند اما طی توافقی که با باشگاه داشتم باید تا نیم فصل اول در این تیم بمانم چرا که پرسپولیس در شرایط سختی قرار دارد. به همه پیشنهادها جواب منفی دادم و باید تا نیم فصل در پرسپولیس بمانم.

بیرانوند درباره اینکه از انتقال او به خارج از کشور پول نصیب پرسپولیس می شود، گفت: به هر حال حق پرسپولیس این است ومن از طریق این تیم به این جایگاه رسیدم و هر چه پول نصیب پرسپولیس می شود نوش جان این تیم باشد. امیدوارم بتوانم روند رو به رشد خود را ادامه بدهم و اگر زمانی به خارج از کشور رفتم برای کشورم افتخارآفرینی کنم. آرزوهای بزرگی دارم و دوست دارم تا بهترین دروازه بان جام ملتهای آسیا شوم و همین دستکش را در این رقابتها کسب کنم. 

او درباره پیشنهاد مسئول نقل و انتقالات سابق مبنی بر جدایی از پرسپولیس گفت: این فرد قبل از جام جهانی با من قرارداد 5 ساله بسته است و صحبتهای مطرح شده اشتباه است. 

بیرانوند درباره عملکرد درخشانش در لیگ برتر و رقبات با سایر دروازه بانان برای حضور در دروازه تیم ملی گفت:  7، 8 دروازه بان بودیم که از بین ما 3 گلر انتخاب شدند. البته تعجب کدم که رشید مظاهری در بین 3 نامزد کسب بهترین دروازه بان نبود و خیلی ناراحت شدم . رشید سیوهای خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت . به نظرم کی روش و تیم ملی در افزایش سطح گلری ام تاثیر گذار بودند و سبک گلری ام بعد از جام جهانی از این رو به آن رو شد. جام جهانی رویداد بزرگی بود که در این رقابتها تجربه بدست آوردم و امیدوارم بازی های خوبی در نیم فصل اول برای پرسپولیس انجام بدهم. 

بیرانوند درباره اینکه شفر به او تبریک گفته است، گفت: من همواره به شفر سلام می کنم و کار تیم ما با ماندن شفر در استقلال سخت می شود. البته حضور برانکو و شفر در لیگ برتر به جذابیت بازی ها می افزاید.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درباره ماندن کی روش برای موفقیت در جام ملتهای آسیا گفت: کی روش نیازی به تعریف ندارد و او یک روانشناس بزرگ است و واقعا دلش برای ایران می تپد. 

او در پایان درباره انتقاد از بازی تدافعی تیم ملی در جام جهانی روسیه گفت: این سئوال درستی نیست و ما  برابر تیم های اسپانیا و پرتغال نمی توانستیم یکسره حمله کنیم و  باید دفاع می کردیم. به هر حال کی روش نشان داد مربی بزرگی است.