مدیر تیم ملی امید ایران گفت: در اردوی عراق بازیکنان با برنامه های کادر فنی بیش از پیش آشنا شدند و دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا کردند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره پیروزی تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل عراق گفت: خوشبختانه بازیکنان در این مسابقه به خوبی تاکتیک های مدنظر کادر فنی را اجرا کردند و در نهایت به پیروزی رسیدیم؛ در این دیدار، ما خیلی بهتر از مسابقه اول بازی کردیم و هارمونی خوبی بین نفرات تیم به وجود آمده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه کادر فنی، بازیکنان تیم صبح امروز هم یک تمرین 60 دقیقه ای را سپری کردند و هدف از این برنامه ریزی، قرار گرقتن آنها در شرایط سخت بود .بعد از مسابقه شب گذشته با عراق هم رسانه های عراقی از عملکرد تیم ملی فوتبال امید ایران تمجید کردند.

استیلی خاطرنشان کرد: در مجموع اردوی بسیار خوبی را در عراق سپری کردیم. بازیکنان با برنامه های کادر فنی بیش از پیش آشنا شدند و کسب برتری مقابل عراق که از نظر سنی در رده بالاتری از تیم ما بود، نوید این موضوع است که اتفاقات مثبتی در روند کاری تیم ملی امید به وجود آمده است. امیدوارم در فرصت به وجود آمده تا بازی های آسیایی جاکارتا بتوانیم تیم المپیک را به حداکثر آمادگی برسانیم.