نائب رئیس باشگاه الاهلی ضمن تمجید از مدافع بحرینی جایگزین پژمان منتظری، بازگشت مجتبی جباری، بازیکن ایرانی به ترکیب اصلی این تیم را مهم توصیف کرد.

به گزارش مرور نیوز، جاسم فخرو، نایب رئیس باشگاه الاهلی، در مصاحبه با روزنامه الشرق قطر پیرامون شرایط بازیکنان خارجی این تیم گفت: بازیکنان حرفه‌ای و توانمندی در اختیار داریم که می‌توانند انتظارات ما را برآورده کنند. سید عدنان، مدافع بحرینی بسیار خوب ظاهر شده و خط دفاعی تیم الاهلی از زمان پیوستن این بازیکن به انسجام خوبی دست یافته است.

وی در ادامه با اشاره به موبیلی، مهاجم کنگویی و مجتبی جباری  گفت: موبیلی یکی از بهترین بازیکنان الاهلی است و همواره دروازه حریفان ما را به همراه مشال مبارک با خطرات زیادی مواجه می‌کند. مجتبی جباری هم وزنه سنگینی در تیم الاهلی است، اما افسوس که مصدومیت او را از همراهی این تیم در دیدارهای اخیر محروم کرد. بازگشت جباری به ترکیب اصلی الاهلی اهمیت زیادی دارد و قدرت تیمی ما را زیاد خواهد کرد.

جاسم فخرو درباره عملکرد لوکا بوناچیچ، سرمربی اخراجی الاهلی اظهار داشت: بوناچیچ نتایج ضعیفی به خصوص در دو بازی اخیر کسب کرد و نتوانست در الاهلی عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد. ما یوسف آدم، مربی بومی را به این خاطر جایگزین بوناچیچ کردیم که شناخت بسیار خوبی از الاهلی داشته است.