سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: یکی از مشکلات ما دیر اضافه شدن بازیکنانمان مانند علی کریمی و نیومایر است که به آمادگی رسیدن آن‌ها زمان می‌برد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وینفرد شفر بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل ذوب آهن گفت: بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و دو تیم شانس‌های کافی برای برد بازی داشتند. ما کمی اشکال در نظم تاکتیکی داشتیم. دفعه اولی است که ما روی دو کرنر گل می‌خوریم اما همان توپی که به کرنر رفت را ما در میانه میدان از دست دادیم که این نخستین اشتباه ما بود.

وی افزود: باید بیشتر دقت کنیم و کاری که در تمرینات را انجام می‌دهیم، در بازی انجام بدهیم. در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که می‌رویم و نتیجه را تغییر خواهیم داد. ما با دو بازیکن در پشت مهاجم بازی کردیم و این نکته‌ای بود که بخاطرش توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. یکی از مشکلات ما دیر اضافه شدن بازیکنانمان مانند علی کریمی و نیومایر است که به آمادگی رسیدن آن‌ها زمان می‌برد. وریا غفوری که در سمت راست خط دفاعی ما بازی می‌کرد، در این بازی دو گل به ثمر رساند که اگر به جام جهانی دعوت می‌شد همین عملکرد را می‌توانست داشته باشد.

شفر در پایان گفت: ما چون تمرین آخر خود را در تهران انجام داده بودیم، نمی‌توانستیم زودتر به اصفهان بیاییم و دیر وقت به اینجا رسیدیم. من به شما خبرنگاران این قول را می‌دهم که در بازی بعدی ما در اصفهان، حتما در نشست خبری قبل بازی هم شرکت کنم.

وینفرد شفر سرمربی استقلال در پایان مسابقه با ذوب آهن در جمع خبرنگاران برای رضا حبیب زاده بازیکن مصدوم ذوب آهن آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم این بازیکن هر چه سریعتر به مسابقات بازگردد و سلامتی خود را به دست بیاورد. سلامتی بازیکنان از سه امتیاز مسابقات بسیار مهمتر و با ارزش تر است.