بازیکن ایتالیایی پاری ‌سن‌ ژرمن به ستایش از نیمار پرداخت و گفت: نیمار، مهم‌ترین بازیکن پاری ‌سن‌ ژرمن است. او فصل قبل در حساس ترین مقطع فصل با مصدومیت مواجه شد و همین باعث شد تا به شدت تیم جای خالی او را احساس کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از لوپاریزین، نیمار بعد از  جام جهانی ناامید کننده‌ای که پشت سر گذاشت به پاری ‌سن‌ ژرمن بازگشت تا خود را آماده فصل جدید کند. مارکو وراتی، بازیکن ایتالیایی پاری ‌سن‌ ژرمن به ستایش از  نیمار پرداخت و او را مهم‌ترین بازیکن تیمش توصیف کرد.

این بازیکن ایتالیایی پاری ‌سن‌ ژرمن، گفت‌:  بازگشت نیمار خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای ما به شمار می‌آید. نیمار، مهم‌ترین بازیکن پاری ‌سن‌ ژرمن است. او فصل قبل در حساس ترین مقطع فصل با مصدومیت مواجه شد و همین باعث شد تا به شدت تیم جای خالی او را احساس کند. خوشبختانه نیمار در حال‌ حاضر  در وضعیت خوبی قرار دارد و این خوشحال کننده است.

وراتی در ادامه‌ به ستایش از توماس توخل سرمربی جدید تیمش پرداخت و اظهار کرد: درباره توخل این را بگویم که اصلا مربی ریاکاری نیست. او بدون تعارف حرفش را می‌زند و این برای یک مربی بسیار مهم است.

ستاره ایتالیایی پاری ‌سن‌ ژرمن در پایان سخنان خود به ستایش از  دی ماریا هم پرداخت و ‌اضافه کرد: طبیعی است  که در پاری ‌سن‌ ژرمن همه نگاه ها به نیمار و ام‌باپه باشد و دیگر بازیکنان کمتر به آنها توجه شود اما این بدین معنا نیست که بازیکنان دیگر توانایی درخشش ندارند. دی ماریا نشان داد که چه بازیکن بزرگی است. او برابر موناکو عملکرد درخشانی از  خود نشان داد. دی ماریا، بازیکن بزرگی است  و جام ها و عنوان های زیادی هم به دست آورده است.