سرپرست تیم ملی فوتبال امید گفت: شرایط آب و هوایی چین بسیار گرم و شرجی است و با توجه به این که چند روز زودتر در این کشور حاضر شدیم بازیکنان می‌توانند خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، سرپرست تیم ملی فوتبال امید گفت: پرواز تیم ملی فوتبال امید با یک ساعت و نیم تاخیر از تهران به سمت شانگهای انجام شد و پس از ۸ ساعت پرواز به شانگهای رسیدیم و حدود دو ساعت در مسیر بودیم تا وارد شهر سوژو شدیم.

او گفت: پس از استقرار بازیکنان در محل اقامت خود و استراحتی کوتاه؛ ملی پوشان را به دو گروه ۱۰ نفره تقسیم کرده و در سالن  بدنسازی فعالیت کردند و سپس به استخر رفتند. صبح امروز نیز از ساعت ۱۰:۰۰ به وقت محلی  و به مدت دو ساعت تمرین با انگیزه و شاداب بازیکنان زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

وی ادامه داد: موضوعی که حائز اهمیت است آب و هوای گرم و شرجی این منطقه است که باعث شده بازیکنان با شرایط آب و هوایی متفاوتی مواجه شوند و با توجه به این که چند روز زودتر در این کشور حاضر شدیم می‌توانیم خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهند. این امر باعث می‌شود تا در اندونزی کم‌تر با مشکل روبه‌رو شویم و بازیکنان به این وضعیت عادت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نبود و همه آماده هستند تا در رقابت‌ های جاکارتای اندونزی عملکردی موفق داشته باشند.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایران و زیر ۲۳ سال چین روز پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی برگزار می‌شود.