هافبک شیلیایی منچستر یونایتد گفت: نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا بهترین بازیها را به نمایش گذارم. امیدوارم که بتوانم مهره ای خوب برای یونایتد در فصل جدید باشم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد روزهای خوبی را با ژوزه مورینیو تجربه نمی‌کند و بسیار بعید است که این تیم در فصل جاری هم با وجود تیم های مدعی مثل منچستر سیتی، آرسنال، لیورپول و چلسی بتواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

مورینیو خواستار جذب بازیکنان بزرگ و گران قیمت است اما سران باشگاه یونایتد حاضر به برآورده کردن خواسته های این مربی پرتغالی نیستند.

الکسیس سانچس از وضعیت بد تیمش سخن به میان آورد و به اختلاف مورینیو با مدیران باشگاه هم اشاره کرد.

او گفت: به باشگاه های بزرگ اروپایی نگاه کنید. همه آنها برای درخشش در فصل جدید رقم های بالایی را صرف جذب بازیکن کرده اند. ما هم اگر می خواهیم عنوان های قهرمانی را جذب کنیم باید بازیکنان بزرگ و باتجربه ای را جذب کنیم. متاسفانه سرمربی تیم خواسته های دارد اما مدیران باشگاه حاضر به برآورده کردن آنها نیستند.

او ادامه داد: منچستر یونایتد باید مانند بارسلونا عمل کند. نگاه کنید به خرید اخیر بارسلونا. آنها بازیکنی بزرگ و باتجربه مانند آرتورو ویدال را جذب کردند که بدون شک کمک زیادی به آنها خواهد کرد. ما هم به بازیکنانی مانند ویدال نیاز داریم.

سانچس درباره فصل جدید گفت: نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا بهترین بازیها را به نمایش گذارم. امیدوارم که بتوانم مهره ای خوب برای یونایتد در فصل جدید باشم.