بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: با اجرای تاکتیک‌هایی که کادرفنی تیم به ما گوشزد کرد، توانستیم انتقام جام جهانی سال گذشته را بگیریم.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسلم مسیگر، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازی اول همیشه برای هر تیمی سخت است و در نهایت با نکاتی که سرمربی تیم در حین بازی مقابل آمریکا به بازیکنان گوشزد کرد، توانستیم به بازی برگردیم و پیروز میدان شویم. در واقع با این پیروزی انتقام جام جهانی 2007 را گرفتیم و با آرامش بیشتری به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: حدود 80 درصد از تاکتیک‌هایی را که کادرفنی در تمرینات با ملی‌پوشان به اجرا گذاشته بود، در زمین بازی به نمایش گذاشتیم و این امر به کسب پیروزی پرگل تیم کمک به‌سزایی کرد.

مسیگر در خصوص شرایط تیم و آمادگی بازیکنان برای بازی امروز مقابل مصر گفت: شرایط تیم از همه نظر خوب است. بدون شک امروز تیم ملی مصر را با اقتدار شکست می‌دهیم، چراکه هدف اصلی ما کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌های سطح بالاست.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی خاطرنشان کرد: از همه افرادی که از تیم ملی فوتبال ساحلی حمایت می‌کنند تشکر می‌کنیم و امیدوارم با دست پر به کشور عزیزمان بازگردیم.