جلسه هماهنگی مدیران تیم‌های امید ایران و عربستان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هماهنگی تیم های شرکت کننده در رقابت های آسیایی جاکارتا صبح امروز برگزار شد که از ایران حمید استیلی مدیر تیم امید و رضا چلنگر به عنوان مترجم در جلسه حاضر شدند و برنامه ریزی این دیدار انجام شد.

پس از اعلام مدیر تیم ملی فوتبال امید در خصوص رنگ لباس ها و همچنین رنگ لباس های تیم عربستان قرار شد رنگ پیراهن دو تیم توسط کمیته برگزارکننده مسابقات و پس از مشورت با داوران ، مشخص شود.

گفتنی است، در این نشست حمید استیلی به همراه سرپرست تیم عربستان و دیگر تیم ها نسبت به سیستم حمل و نقل در این کشور اعتراض کردند.در جلسه هماهنگی دیدار تیم های عربستان و ایران حمید استیلی مدیر تیم امید ایران به مسافت طولانی هتل محل اقامت تا محل تمرین اعتراض کرد و در ادامه نماینده عربستان نیز به همین مورد اعتراض کرد و مدعی شد که برای برگزاری هر جلسه تمرینی بیش از ٢ ساعت در مسیر معطل شده اند.

یکی دیگر از مشکلاتی که مسئولین تیم ها در این جلسه مطرح کردند این بود که تیم ها حتی روز قبل از مسابقه نیز نمی توانند در ورزشگاه محل مسابقه تمرین داشته باشند بنابراین امروز نیز تیم ملی در ورزشگاه محل بازی نیز تمرین نمی کنند و دوباره به کمپ بیگ استار خواهند رفت.

لازم به ذکر است؛ پیراهن اول ایران که پیشنهاد داده است سفید رنگ بوده و لباس اول گلر نیز مشکی است .لباس دوم ایران قرمز و لباس گلر سبز است.