سرمربی آرسنال از دومین شکست پیاپی تیمش ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از دیلی میل، آرسنال در دومین بازی خود در لیگ برتر هم با شکست مواجه شد. اونای امری سرمربی آرسنال بعد از این شکست اظهار کرد: خیلی تلاش کردیم که در این بازی نتیجه‌ بگیریم. من فکر می‌کنم  امروز (یکشنبه) خیلی موقعیت به چلسی دادیم و نتوانستیم توپ را به کنترل خود در آوریم. ما نیاز به پیشرفت و کار داریم. در مرکز زمین تنها بودیم. نمی‌توانم از بازی تیمم رضایت داشته باشم. البته ‌دقایقی از مسابقه بود که توانستیم موقعیت گل ایجاد کنیم و روی دروازه‌ حریف خطر ناک ظاهر شویم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: متاسفانه در دقایق پایانی تمرکز خودمان را از دست دادیم و دروازه ما باز شد. امروز در خط دفاع اصلا خوب ظاهر نشدیم. نباید این قدر به حریف موقعیت داد. در بازی امروز تیمی بودیم که کار می‌کرد و موقعیت‌های زیادی خلق کرد. بازیکنان جوان نیز بازی به بازی پیشرفت می‌کنند و در سبک تیم جا می‌افتند. با این‌حال هواداران باید کنار ما باشند تا بتوانیم خودمان را از این مقطع بیرون بیاییم.

این بازی یک نکته آماری منفی نیز برای توپچی‌های لندن داشت. آرسنال در دومین بازی فصل نیز در استمفورد بریج با نتیجه ۳-۲ مغلوب چلسی شد تا اونای امری فصل را با دو شکست پیاپی مقابل سیتی و چلسی آغاز کرده باشد. برای اولین بار از فصل ۱۹۹۲/۹۳ آرسنال هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را با شکست به پایان می‌برد.