سرمربی منچسترسیتی با گفته‌های ژوزه مورینیو درباره بی‌احترامی مستند قهرمانی این تیم موافق نیست ولی در ‌عین ‌حال عنوان کرد قبول دارد که کلاس را نمی‌شود خرید.

به گزارش مرور نیوز به نقل از دیلی میل، در مستند قهرمانی منچسترسیتی صحبت‌هایی عنوان شد و طعنه‌های زیادی به ژوزه مورینیو زده شد. همین باعث شد که سرمربی پرتغالی، باشگاه منچسترسیتی را باشگاهی ثروتمند اما بدون کلاس معرفی کند.

پپ گواردیولا در واکنش به این صحبت‌ها گفت‌: من از اول همه بگویم که درباره صحبت‌های مورینیو مبنی بر این که کلاس را نمی‌شود خرید موافق هستم  ولی این ادعا را رد می‌کنم که ما قصد بی احترامی به تیم حریف را داشتیم. آن مستند برای خودمان بود و فیلمبرداری شده بود و قرار نبود این طور مورد هجمه انتقادات قرار گیرد. ما به عنوان تیم قهرمان حق داشتیم جشن بگیریم و شادی کنیم و اصلا موافق نیستم که به تیم مقابل بی احترامی کرده باشیم.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در شروع فصل جدید هم توفانی ظاهر شده است. پیروزی ۲ بر صفر برابر آرسنال در خانه حریف و شش بر یک مقابل هادرزفیلد باعث شد تا شاگردان گواردیولا شش امتیاز ممکن این فصل را به دست بیاورند تا نشان دهند که از شرایط خوبی بهره می‌برند. حتی مصدومیت کوین دی بروین هم باعث نشده است که خللی در کار منچسترسیتی ایجاد شود.

هفته‌ دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس امشب (دوشنبه) با برگزاری یک مسابقه به پایان می‌رسد که در آن لیورپول باید مقابل کریستال پالاس قرار گیرد که این دیدار در زمین پالاس برگزار خواهد شد.