سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، تیمش در تمام دیدارها با قدرت در زمین حاضر می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، مجتبی حسینی پس از برتری یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل اکسین البرز و راه‌یابی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این دومین بازی ما در جام حذفی بود که در خانه حریف انجام شد. معمولاً تیم‌های دسته پایین‌تر که مقابل تیم لیگ برتری بازی می‌کنند، بسیار با انگیزه هستند.

«فوتبال خوبی را شاهد بودیم و تیم اکسین هم با انگیزه بازی کرد»، وی با بیان این جمله افزود: از حریف شناخت داشتیم و توانستیم یک گل بزنیم. پس از گل حریف را کنترل کرده و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم، اما تبدیل به گل نشدند. بازیکنان ما با برنامه بازی کردند و انرژی زیادی هم داشتند. به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص تیم اکسین البرز نیز عنوان کرد: اکسین تیم خوبی است، اما زمین آنها خیلی سنگین است. بازی کردن در چنین زمینی سخت است و جلوی حرکت توپ را می‌گیرد. حتی دیدم بازیکنان حریف در این زمینه مشکل داشتند. بازیکنان ما نیز به مشکل خورده بودند.

حسینی درباره رویارویی با ماشین‌سازی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: ما دو دوره قهرمان جام حذفی شده‌ایم و مقابل هر حریفی با تمام نیرو به میدان می‌رویم.