مهاجم بلژیکی گفت‌: شما نمی‌دانید در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما هم تلاش می‌کنیم به آن چه که می‌خواهیم دست یابیم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از دیلی میل، چلسی شروع خوبی در لیگ برتر داشته است و توانسته هر چهار دیدار خودش را با پیروزی پشت سر بگذارد. 

ادن هازارد که در جام جهانی 2018 روسیه درخشش خوبی با تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک داشت گفت‌: ما در سایه قهرمان قرار داریم. قطعا توانایی این کار را داریم  ولی باید این را بدانیم که بعد از لیورپول و منچسترسیتی شانس سوم قهرمانی محسوب می شویم. بازی‌های زیاد و سختی در انتظار ماست. باید بتوانیم شروع خوبمان را ادامه‌ دهیم تا بتوانیم در پایان فصل به جایگاهی که می‌خواهیم دست یابیم.

هازارد در ادامه‌ صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: کار کردن با ساری در چلسی خیلی خوب و لذت بخش  است. او از ما می‌خواهد که فقط فوتبال بازی کنیم. خوشبختانه بازیکنان خوبی در اختیار داریم و بدون فشار و استرس کار خودمان را انجام می‌دهیم.

مهاجم بلژیکی در پایان صحبت‌های خود گفت‌: قهرمانی در لیگ برتر با وجود این همه تیم خوب کار سختی است. منچسترسیتی تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که رقابت با این تیم باعث پیشرفت می‌شود. شما نمی‌دانید در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما هم تلاش می‌کنیم به آن چه که می‌خواهیم دست یابیم.