تیم های ملی بسکتبال دختران و پسران زیر ۱۸ سال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، رقابت‌ های بسکتبال سه نفره زیر ۱۸ سال قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی برگزار می‌شود و تیم ملی بانوان ایران در این رویداد شرکت خواهد کرد. وب‌سایت رسمی مسابقات فاطمه آقازادگان، زینب غفاری، آیدا غلام‌محمدی و حسنی‌ حسینی را به عنوان ملی‌پوشان ایران در این رویداد معرفی کرده‌ است.

تیم ملی بسکتبال ایران در این مسابقات در گروه اول با قزاقستان و چین پیکار می‌کند و از جمعه شانزدهم شهریور کارش را شروع خواهد کرد. تیم ملی ابتدا به مصاف چین می‌رود و سپس برابر قزاقستان به میدان خواهد رفت.

همچنین تیم ملی پسران ایران با ترکیب احسان دلیرزهان، امیر حسین رضایی فر، اسحاق حاتمی‌فر و متین آقاجان‌پور و با هدایت محمدرضا اسلامی راهی این مسابقات شده و در این رویداد شرکت خواهد کرد.

تیم ملی ایران در این رقابت‌ها در گروه اول انتخابی با ازبکستان، گوام، هنگ‌کنگ و مغولستان قرار دارد و در اولین گام نیز پنجشنبه پانزدهم شهریور به مصاف ازبکستان خواهد رفت. تیم ملی دومین دیدارش را نیز پنجشنبه و برابر مغولستان برگزار می‌کند و جمعه با گوام و هنگ کنگ پیکار خواهد کرد. 

تیم اول مرحله انتخابی به مرحله گروهی صعود می‌کند و تیم ایران در صورت صعود به این مرحله در گروه B با اردن و اندونزی پیکار خواهد کرد.