مدیرعامل استقلال می گوید با دستور وزیر ورزش قرار است برنامه‌ریزی دقیقی درباره مراسم درگذشت منصور پورحیدری صورت بگیرد.

به گزارش مرور نیوز ، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال بعد از ترک منزل مرحوم پورحیدری در جمع خبرنگاران گفت: خداوند منصورخان پورحیدری را بیامرزد. درگذشت ایشان ضایعه اسفناکی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود. فردا جلسه هیات مدیره استقلال به صورت اضطراری برگزار می‌شود تا درباره مراسم و مسائل مربوط به آن تصمیم‌گیری شود. وزیر ورزش از من خواسته‌اند مراسمی در شأن ایشان برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود فدراسیون پزشکی هزینه بیمارستان مرحوم پورحیدری را تقبل کرده بیان کرد: این فدراسیون زیر نظر وزارت ورزش است. وقتی وزیر ورزش می‌گوید این هزینه را پرداخت می‌کند فرقی ندارد که باشگاه استقلال پول را بدهد یا سایر فدراسیون‌ها. در حال حاضر هم مساله هزینه بیمارستان نیست بلکه ما تلاش داریم تا برنامه‌ریزی مناسب برای مراسم درگذشت مرحوم پورحیدری داشته باشیم.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا درست است 9 بازیکن استقلال قراردادشان در صورتی که پولی نگیرند عملا فسخ خواهد شد گفت: چه کسی این حرف را زده؟

در این هنگام یکی از خبرنگاران به افتخاری گفت که این صحبت منصوریان در نشست خبری بوده است؟

مدیرعامل استقلال در پاسخ به او گفت: بهتر است منصوریان جواب این پرسش را بدهد. من که نمی‌توانم وضعیت قرارداد بازیکنان را به شما بگویم. در هیات مدیره بحثی راجع به قراردادها نشد.

مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا قرار است کاوه رضایی به چین برود گفت: قرار نیست این بازیکن به چین برود. او پیشنهاد دارد ولی نمی‌تواند بدون رضایت باشگاه به جایی برود. او مشکلی ندارد که بخواهد از استقلال برود. امیدوارم او سالیان سال در استقلال بماند