دنی آلوس معتقد است: رفتن او قطعا در رئال حس می‌شود ولی به هر حال این می‌تواند به سود تیم مادریدی باشد. شکست دادن رئال اصلا کار آسانی نیست.

به گزارش مرور نیوز به نقل از کوریره دلواسپورت، کریستیانو رونالدو برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان در ماه جولای با قراردادی ۱۱۲ میلیون یورویی به تیم یوونتوس پیوست.

دنی آلوس که خود سابقه حضور در تیم یوونتوس را در کارنامه خود دارد درباره این موضوع گفت: برخلاف چیزی که مردم ممکن است فکر کنند، من معتقدم رئال مادرید بعد از رفتن کریستیانو رونالدو تیم‌تر شده و به مراتب تیم خطرناک‌تری نسبت به قبل محسوب می‌شود. درک و بینش من از فوتبال این را می‌گوید که قبلا همه نگاه‌ها و تمرکز روی کریستیانو رونالدو بود ولی الان شرایط فرق کرده و نمی‌شود فهمید چه کسی در رئال هدف اول گلزنی است.

او در ادامه گفت: کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است و رفتن او قطعا در رئال حس می‌شود ولی به هر حال این می‌تواند به سود تیم مادریدی باشد. شکست دادن رئال اصلا کار آسانی نیست.

پاری سن ژرمن در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا باید برابر لیورپول قرار گیرد و رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی نیز در اولین دیدار در خانه پذیرای تیم رم ایتالیا است که شروع ضعیفی در رقابت‌های این فصل داشته است.