مسوولان باشگاه اینتر در نظر دارند برای فصل آینده آقای خاص را به این تیم بازگردانند.

به گزارش مرور نیوز، مسوولان باشگاه اینتر که هفته گذشته فرانک دی‌بوئر را تنها پس از 14 بازی که هدایت این تیم را بر عهده داشت از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کردند، به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای هدایت نراتزوری هستند.

گفته می‌شود مارسلینو، سرمربی پیشین ویارئال پس از ملاقات شب گذشته‌اش (جمعه) با سران باشگاه اینتر حالا شانس بیشتری نسبت به استفانو پیولی، سرمربی پیشین لاتزیو برای نشستن روی نیمکت نراتزوری دارد. این در حالی است که از فرانچسکو گویدولین، ویتور پریرا و گاس هیدینک به عنوان کاندیداهای دیگر مربیگری اینتر یاد شده است.

روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» در این رابطه گزارش داد که اینتر برنامه بازگردان ژوزه مورینیو به این باشگاه را در تابستان 2017 دارد. آقای خاص در سال 2010 بود که با آبی‌وسیاه‌پوشان شهر میلان فاتح سه‌گانه قهرمانی اروپا و ایتالیا (لیگ قهرمانان اروپا، سری A و جام حذفی ایتالیا) شد.

این روزنامه مدعی شده که مورینیو نمی‌تواند با شرایط موجود اوضاع منچستریونایتد را تغییر دهد و در طرف دیگر اینتر هم قادر به یافتن مربی که پروژه‌های طولانی مدت داشته باشد، ندارد، از این‌رو مورینیو و اینتر در تابستان آینده می‌توانند دوباره به هم برسند.

آقای خاص هرگز علاقه‌اش به اینتر را پنهان نکرده و این را در بازدید چند ماهه گذشته‌اش از ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان می‌شد فهمید. البته او تنها کسی نیست که بحث بازگشتش به اینتر مطرح است و رسانه‌های ایتالیایی از دیه‌گو سیمئونه، سرمربی موفق اتلتیکومادرید هم برای حضور دوباره در این تیم نام برده‌اند که بین سال‌های 1997 تا 1999 برای نراتزوری بازی می‌کرد.

مورینیو قراردادی سه ساله با منچستریونایتد دارد و به نظر می‌رسد مسوولان این باشگاه انگلیسی در صورت نتیجه نگرفتن آقای خاص با این تیم در فصل جاری، حداقل یک فصل دیگر او را حمایت کنند.

اینتر در حال حاضر با 14 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی سری A ایستاده و با یوونتوس صدرنشین 13 امتیاز اختلاف دارد.