سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: اولویت اصلی استفاده از ساختمان پک (مرکز توانمندسازی حرفه ای فوتبال) برای تیم بزرگسالان است و مزاحمتی برای این تیم ایجاد نمی کنم.

به گزارش خبرگزاری موج، «زلاتکو کرانچار» در حاشیه تمرین تیم فوتبال امید، اظهار داشت: سازماندهی خوبی در تمرینات داشتیم، اما هنوز نتوانسته ایم مسابقات خوبی را برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: امیدوارم در ماه آینده بتوانیم علاوه بر برگزاری اردو و تمرینات، دیدارهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم. به طور یقین اینگونه بازی ها در تورنمنت های بین المللی بزرگ به ما کمک می کند.

کرانچار با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم امید در تمرینات، ادامه داد: نظم خوبی داریم، اما بازیکنان باید به سطحی برسند که در دیدارهای مقدماتی المپیک عملکرد لازم را داشته باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس و سپاهان تصریح کرد: در اردوهای بعدی تعداد نفرات کاهش می یابد و بازیکنانی که وضعیت کیفی بهتری داشته باشند در اردو باقی می مانند.

وی در خصوص حواشی اخیر ایجاد شده بین تیم ملی بزرگسالان و امید، توضیح داد: درگیر جنجال‌ها نیستم و تنها چیزی که برای من اهمیت داشت، کیفیت زمین تمرین بود. اما شرایط زمین خوب نیست و شرایط به نحوی که می‌خواستیم، رقم نخورد.

این مربی اهل کرواسی گفت: یک ماه قبل از بازی‌های آسیایی، به مدت 15 تا 20 دقیقه آن هم از جکوزی این مجموعه استفاده کردیم. در خرداد ماه هم قصد داشتیم استفاده کنیم که مجموعه در دست تعمیر بود. اگر نیاز داشته باشیم به فدراسیون درخواست می دهیم و می دانیم اولویت اول تیم بزرگسالان و سپس ما هستیم.

وی گفت: سرمربی تیم امید و کارمند فدراسیون هستم و به نفع منافع فوتبال ایران کار می‌کنم و علاقه ندارم درباره کی‌روش و همکارانش اظهارنظر کنم.