وزیر ورزش و جوانان درخشش ورزشکاران ایرانی در بازی‌های المپیک جوانان را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با صدور پیامی درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک جوانان آرژانتین را تبریک گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در سایه الطاف باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر (عج)،قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی در المپیک جوانان حماسه خلق کردند،تا برگی زرین را برصفحه تاریخ ورزش ایران بیفزایند.

فرزندان غیور ایران با تلاشی بی نظیر و درخشان و با کسب افتخاراتی ارزشمند به عنوان ارزشمند هفتمی بازیهای المپیک جوانان دست یافتند و با جهشی بسیار قابل توجه و صعود ۱۷ پله ای نسبت به دوره گذشته ، شادی را بر دل میلیونها ایرانی میهمان و افقی روشن در برابر دیدگان جهان از آینده ورزش این سرزمین ترسیم کردند.

حال همگان می دانند در برابر خواست دختران و پسران ایران زمین ،هیچ سدی یارای مقاومت نیست و هر تنگنایی انها را مقاوم تر و مصمم تر در مسیر پیروزی قرارمی دهد.

اینجانب ضمن قدر شناسی از تمامی ملی پوشان ،کادر فنی ،مربیان و تمام کسانی که در اماده سازی کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد بزرگ سهم داشته، از خداوند متعال صحت ،سلامتی و موفقیت تمام قهرمانان این سرزمین راخواستارم.