تیم های پرسپولیس و السد امروز در دیداری حساس به مصاف هم می روند.

به گزارش مرور نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس و السد قطر در دیداری حساس در مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت و تیم داوری از کشور ازبکستان قضاوت این بازی را برعهده دارد.

حضور 80 هزار نفری در بازی با السد قطر، پرسپولیس را به پرتماشاگرترین تیم در لیگ قهرمانان آسیا 2018 تبدیل خواهد کرد و شاگردان برانکو می توانند در صورت صعود به فینال و انجام یک بازی بیشتر از مرز 400 هزار هوادار در یک فصل لیگ قهرمانان آسیا  عبور کنند و رکورد خود را دست نیافتنی تر کنند.

اوج هیجان بین هواداران پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی است. تعداد زیادی ازهوادران شهرستان های مختلف شب را در چادرهایی مقابل ورزشگاه سپری کردند.

بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی برای هواداران پرسپولیس از صبح امروز سه شنبه از حوالی ساعت 8 صبح آغاز شد اما خیلی زود اندک بلیت های باقی مانده به پایان رسید.

در فاصله حدود 9 ساعت مانده با آغاز بازی حدود 1000 نفر تماشاگر به داخل استادیوم آمده اند.

پرسپولیس السد

طرح موزاییکی هواداران برای تسلیت به بشار رسن در غم از دست دادن مادرش در آغاز بازی اجرا خواهد شد.

از ساعات ابتدایی صبح نزدیک به ۴ تن از بانوان در تلاش بودند تا وارد ورزشگاه ازادی شوند که با دخالت یگان امداد از ورود آن ها جلو گیری شد.

درب ورزشگاه به دلیل وجود فراوان جمعیت از ساعت ۷ صبح گشوده شده است.

پیراهن های باشگاه از قیمت ۵۵ تا ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسند.

از حدود ۵ کیلومتری اطراف ورزشگاه آزادی فروشندگان اقلام هوادارای حضور دارند.

با اعلام پلیس راهور راهنمایی و رانندگی پارکینگ های ورزشگاه آزادی پر شده و دیگر جایی ندارد.

پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل جلوگیری از ایجاد ترافیک نزدیک به ۳۰ کامیون حمل اتومبیل را در اطراف ورزشگاه قرار داده است.