وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه پرسپولیس توانست با حمایت هواداران خود به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و باعث خوشحالی مردم شود.

به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صعود تیم پرسپولیس به فینال جام باشگاه های آسیا گفت: عملکرد ورزش ایران در سال جاری راضی کننده بوده است و در مسابقات جام جهانی، بازی های آسیایی، پاراآسیایی و المپیک جوانان نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در آرژانتین توانستیم رتبه خودمان را از 24 به 7 ارتقا بدهیم.

وی گفت: خوشبختانه پرسپولیس توانست با حمایت هواداران خود به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و باعث خوشحالی مردم شود. هم پرسپولیس و استقلال عملکرد خوبی در آسیا ارائه دادند و خوشبختانه پرسپولیس موفق شد با اقتدار تیم السد را که مهره های گرانقیمت دارد را کنار بگذارد و به فینال برسد. روزهای دوازدهم و نوزدهم آبان دو بازی مهم خواهیم داشت و امیدوارم پرسپولیس با اقتدار قهرمان آسیا شود.

وزیر ورزش در ادامه درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خطر نشان کرد: روحانی با کلیت این قضیه موافق هستند و روال قانونی این است که باید در دولت بررسی شود و در لیست شرکت های در حال واگذاری قرار بگیرد. این موضوع در کمیسیون های مربوطه در حال بررسی است و اگر در دولت تصویب شود، ادامه مراحل آن برای انجام اقدامات نهایی به سازمان خصوصی سازی واگذار خواهد شد.

سلطانی فر همچنین درباره اینکه آیا اساسنامه کمیته ملی المپیک برای تصویب به هیات دولت رسیده است یا خیر هم گفت: این اساسنامه هنور در حال بررسی است تا کارهای آن هم انجام شود.

وی در پایان درباره وضعیت پخش برنامه نود اظهار کرد: این موضوع مربوط به صدا و سیما است.