امروز صبح مراسم تشییع جنازه منصور پور حیدری با حضور بزرگان ورزش و فوتبال در ورزشگاه شیرودی انجام شد نکته ای که خیلی در این مراسم خیلی به چشم می خورد سلفی گرفتن هواداران با بازیکنان و مربیان محبوبشان بود که حاشیه بسیاری داشت.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز،امروز جامعه ورزش خصوصا فوتبال با منصور پور حیدری پدر استقلال و یک جنتلمن واقعی وداع کرد، این در حالی است که از دیروز قرار بود مراسم تشییع جنازه در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما بخاطر اصرار خانواده پور حیدری در ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه) برگزار گردید.  

طبق برنامه ریزی انجام شده مراسم خوب پیشرفت تا اینکه چهر های سر شناس وارد ورزشگاه شدند و هم همه صورت گرفت و جو بهم ریخت چهرهایی همچون سلطانی فر وزیر ورزش، امیدوار رضایی، امیر قلعه نوعی، فرهاد مجیدی و..... با آمدنشان همه نگاه ها را به خودشان جلب کردند.

نکته ای که در این مراسم خیلی به چشم می آمد سلفی گرفتن هواداران با مربیان و بازیکنان بود که هم مردم و هم بازیکنان را ناراحت کرده بود. بعضی از بازیکنان برای اینکه از دست افرادی که به اسم عزاداری آمده بودند فرار می کردند تا خدایی ناکرده با هم برخورد نکنند که در خواست سلفی کنند، گویا بعضی ها متوجه نمی شوند که در این نوع مراسم ها نباید درخواست سلفی کرد. مگر بعد از مراسم اولادی قرار بر این نشد که دیگر سلفی در مراسم ختم ممنوع شود. چرا با این رفتار ها خانواده داغ دیده را ناراحت تر می کنید؟