دروازه‌بان پرسپولیس گفت: می‌خواهم با ایران بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شوم و بعد از آن نیز زمان کافی وجود دارد تا در مورد پیشنهادات فکر کنم

به گزارش مرور نیوز، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که عملکرد خوبی در بازی مرحله قبل برای تیم فوتبال پرسپولیس داشت با مهار دیدنی ضربه ژاوی به این تیم کمک کرد تا به دیدار نهایی برسد.

دروازه‌بان پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در پاسخ به شباهتش به احمدرضا عابدزاده و ناصر حجازی، گفت‌: عابدزاده و حجازی دروازه‌بانان بزرگی هستند و من چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم. من هیچ وقت نمی‌توانم شبیه آنها شوم. حجازی مرد بزرگی بود که به اصول اخلاقی پایبند بود و همیشه به این اصول می گذاشت. من همیشه از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. عابدزاده را هم خیلی دوست دارم. پسر او در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم بازی من است.

علیرضا بیرانوند می‌تواند افتخاری را کسب کند که این دو دروازه‌بان بزرگ کسب نکردند. اگر او مرد سال کنفدراسیون فوتبال آسیا شود، می‌تواند این افتخار بزرگ را از خود بر جای بگذارد.

عملکرد او در یک سال اخیر قطعا بیرانوند را نامزد دریافت این عنوان می‌کند.

دروازه‌بان پرسپولیس در ادامه اضافه کرد: اگر من به عنوان مرد سال آسیا انتخاب شوم، افتخار بزرگی نسیب خود و کشورم کرده‌ام. امیدوارم این اتفاق رخ دهد، چرا که همیشه این یکی از آرزوهای من در زندگی بوده است. اگر این جایزه را ببرم سال‌ها آن را به یاد خواهم داشت و لذت خواهم برد.

عملکرد خوب علیرضا بیرانوند در تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس باعث شده است تیم‌های اروپایی به او چشم داشته باشند. با این حال او تا بعد از جام ملت‌ های آسیا هر گونه صحبتی درباره رفتن به تیم‌های خارجی را ردکرده است. در این‌ راستا بیرانوند اضافه کرد: بعد از جام جهانی تمرکزمان روی پرسپولیس بود، چرا که فقط به مشکلاتی که باشگاه داشت فکر می‌کردم، می‌خواهم با پرسپولیس قهرمان شوم و در ادامه تمرکزم روی جام ملت‌های آسیا خواهم بود. می‌خواهم با ایران بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شوم و بعد از آن نیز زمان کافی وجود دارد تا در مورد پیشنهادات فکر کنم ولی همان طور که گفتم دوست دارم اگر روزی ایران را ترک می‌کنم به یک تیم بزرگ اروپایی بروم.