سرمربی پرسپولیس در مورد بازی فینال مقابل تیم کاشیما آنتلرز گفت: نسبت به این بازی بسیار خوشبین و امیدوار هستیم. بعد از پیروزی مقابل 2 قدرت فوتبال قطر، یعنی تیم های السد و الدحیل حال اعتماد به نفس بالایی برای پیروزی در این دیدار داریم.

به گزارش مرور نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس و  کاشیما آنتلرز ژاپن شنبه 12 آبان در رقابت های بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در مورد این دیدار و حضورش در باشگاه پرسپولیس با سایت tportal کرواسی گفتگو کرد.

برانکو در مورد بازی فینال مقابل تیم کاشیما آنتلرز گفت: نسبت به این بازی بسیار خوشبین و امیدوار هستیم. بعد از پیروزی  مقابل 2 قدرت فوتبال قطر، یعنی تیم های السد و الدحیل حال اعتماد به نفس بالایی برای پیروزی در این دیدار داریم. تیم ژاپنی از ما قوی تر نیست و شانس 2 تیم برای قهرمانی مساوی است.

او در مورد بازی برگشت و حضور 100 هزار تماشاگر ایرانی در استادیوم آزادی گفت: هواداران ما یک امتیاز مثبت برای ما محسوب می شوند و می دانم که در بازی برگشت استادیوم آزادی را پر خواهند کرد. فوتبال آسیا چنین جوی را تا به حال در یک بازی لیگ قهرمانان تجربه نکرده است. تماشگران ما به مانند 2 بازی قبل انگیزه ی مضاعفی برای ما هستند تا ما برنده بازی باشیم.

برانکو در مورد پاداشی که در صورت قهرمانی به او و بازیکنانش تعلق خواهد گرفت گفت: 35 درصد از پاداش قهرمانی به بازیکنان تیم می رسد و به من هم پاداشی تعلق خواهد گرفت. جوایزی که در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت می شود با لیگ قرمانان اروپا قابل مقایسه نیست اما همین هم رقم خوبی است.

او در مورد اینکه چرا در تیم پرسپولیس ماند و پیشنهادهای دیگرش را قبول نکرد گفت: با توجه به مشورتی که با اطرافیانم داشتم به این نتیجه رسیدم که در باشگاه پرسپولیس بمانم. باشگاه پرسپولیس از طرف فیفا محروم شده بود و نمی توانست بازیکن جدید بگیرد و من نمی خواستم با ترک باشگاه شرایط را برای این تیم بدتر کنم. در زمستان پیش رو محرومیتمان پایان می یابد و شرایط بهتر خواهد شد و مهم این دوران محرومیت بود که به خوبی پشت سر گذاشتیم.

برانکو در مورد اینکه قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بزرگترین افتخار دوران مربی گری اش خواهد بود گفت: پیش از این توانسته ام در 3 لیگ کرواسی، چین و ایران قهرمان شوم و در تیم ملی کرواسی که در جام جهانی 98 فرانسه به مقام سوم رسید به عنوان مربی حضور داشتم و همینطور با تیم ملی ایران توانستم به جام جهانی 2006 آلمان راه پیدا کنم. قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بزرگترین افتخار من در دوران مربی گری ام خواهد بود.

او در مورد حضورش در تیم ملی کرواسی گفت: در همین تابستان پیشنهادهای خوبی از تیم های آسیایی داشتم و در مورد حضورم در تیم ملی ایران نیز صحبت هایی شده بود. برای حضورم در تیم ملی کرواسی کمی دیر شده است و به مربی گری در تیم های باشگاهی عادت کرده ایم. در هر صورت هر مربی دوست دارد سرمربی تیم ملی کشورش باشد.