مهدی مهدوی کیا، مربی تیم نونهالان هامبورگ و ستاره سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، به همراه آکادمی فوتبال کیا وارد جزیره قشم شد.

به گزارش مرور نیوز، اردوی آکادمی فوتبال کیا به مدت پنج روز از پانزدهم آبان امسال در قشم برپا شده است.

میزبان برگزاری این اردو گفت: آکادمی فوتبال کیا شامل ۴۰ نفر از بازیکنان این تیم و به همراه «مهران شدیدی پور» مربی ایرانی تیم ملی زیر ۱۸ سال سوئد را همراهی می‌کنند.

سیدمحمد انصاری بیان کرد: برگزاری سمینار ورزشی آموزشی با جدیدترین متدهای روز فوتبال با حضور پیشکسوتان، مربیان و علاقه‌مندان فوتبال در تالار وحدت قشم، برگزاری نشست خبری با اهالی رسانه، تمرینات آکادمی کیا در استادیوم تختی و برگزاری دو مسابقه فوتبال با بازیکنان تیم زیر ۱۲ و زیر ۱۴ سال آکادمی فوتبال مهد ورزش قشم از جمله برنامه‌های ورزشی در مدت یاد شده است.

وی اظهار کرد: تور جزیره گردی و دیدار از جزیره هرمز از دیگر برنامه‌های جنبی این آکادمی در قشم است.

انصاری، حضور مهدوی کیا، اسطوره فوتبال ایران در قشم را فرصت و انگیزه مضاعفی برای فوتبالدوستان قشم و بازیکنان آکادمی فوتبال قشم برشمرد.

همچنین مهدی مهدوی کیا، سفر به این جزیره را برای برپایی اردوی آکادمی " کیا " و همچنین ارزیابی امکانات ورزشی و استعدادهای فوتبال قشم مفید دانست.

وی گفت: استعدادیابی برای گروه پایه در فوتبال کشورمان مهمترین رکن برنامه آکادمی " کیا " است و امیدواریم این سفر موجب فراهم شدن اتفاقات خوب در ورزش پایه فوتبال فرزندان این نقطه از کشور باشد.

مربی تیم نونهالان هامبورگ آلمان با اعلام اینکه در ایران افراد توانمند در رشته های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال بسیار زیاد هستند، خاطرنشان کرد: با مدیریت دقیق می‌توانیم استعدادهای درخشان ورزشی را شناسایی کنیم و از مسیر حوزه ورزش علاوه بر معرفی بهتر ایران به نقاط مختلف جهان، جوانان کشور را در مسیر موفقیت یاری کنیم.

مهدوی کیا، با تقدیر از نگاه مثبت و حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه ورزش در این جزیره و شرایطی که برای حضور آکادمی "کیا" در این منطقه فراهم شده است، اضافه کرد: ایجاد زمین های ورزشی متعدد در محلات قشم و همچنین در روستاهای این جزیره پهناور، نقش مهمی در سلامت جوانان و آینده سازان کشور خواهد داشت.

هم‌اکنون ۱۷۰ فوتبال آموز در مهد ورزش قشم مشق فوتبال می‌آموزند. مجموعه ورزشی تختی قشم از روزهای پانزدهم تا نوزدهم آبان از ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان اسطوره فوتبال جهان و آکادمی کیا است.