مدافع اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اطمینان دارد که تیمش در دربی پایتخت اسپانیا می‌تواند همشهری بزرگ خود را شکست دهد.

به گزارش مرورو نیوز، تیم فوتبال اتلتیکومادرید دو هفته دیگر، پس از وقفه یک هفته‌ای لالیگا برای برگزاری بازی‌های ملی، در ورزشگاه ویسنته کالدرون میزبان رئال مادرید خواهد بود و مدافع این تیم خوانفران معتقد است که تیمش می‌تواند سه امتیاز آن بازی خانگی را از آن خود کند.

خوان فران 31 ساله که تیمش شب گذشته (شنبه) در هفته یازدهم لالیگا در خانه رئال‌سوسیه‌داد متحمل شکستی غیرمنتظره شد و با نتیجه 2 بر صفر باخت، گفت: اتلتیکومادرید الان زمان بیشتری جهت برنامه‌ریزی برای این بازی مهم دارد. ما برای آن بازی سرمان را بالا می‌گیریم و وارد زمین می‌شویم و من مطمئنم که در خانه پیروز خواهیم شد.

خوان فران درباره شکست تیمش در خانه سوسیه‌داد که هر دو گل حریف از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید هم اظهار داشت: می‌دانستیم که رئال سوسیه‌داد پتانسیل به دردسر انداختن‌مان را دارد و همین‌طور هم شد، چون این تیم بازی خوبی ارائه کرد. حریف از ما بهتر بازی کرد و باید به بازیکنان این تیم تبریک بگوییم. حالا باید به بازی بعدی‌مان فکر کنیم.