تیم های پرسپولیس و کاشیما امروز در دیداری حساس به مصاف هم می روند.

به گزارش مرور نیوز، تیم‌ فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در دور برگشت رقابت های فینال لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس امروز به مصاف هم خواهند رفت و داوران عمانی قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت.

شور و هیجان زیادی امروز در ورزشگاه آزادی است. شاگردان برانکو که در دور رفت بازی را با نتیجه دو بر صفر واگذار کردند امروز در شرایط سختی قرار دارند و باید سه گل به حریف بزنند تا بتوانند به قهرمانی برسند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل کاشیما

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، علی علیپور، گادوین منشا و آدام همتی

پرسپولیس امروز مانند همیشه با لباس یک دست سرخ از ساعت 18: 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان کاشیما است و بدون شک تماشاگران امروز حمایت ویژه ای از نماینده ایران خواهند داشت.

این بازی قرار است به صورت مستقیم از شبکه سه سیما پخش شود و مزدک میرزایی گزارشگریی این دیدار را برعهده دارد.

درهای ورزشگاه آزادی قرار است از ساعت 12 ظهر به روی تماشاگران باز شود  و تماشاگران فقط می‌توانند با کارت ملی خود وارد ورزشگاه شوند.

در حالی که بیش از 8 ساعت تا بازی باقی مانده است هواداران پرسپولیس از ساعات اولیه صبح مقابل درهای ورودی ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند و منتظر باز شدن درهای ورودی هستند. همچنین تعداد زیادی از هوادارن شهرستانی از شب قبل خود را به ورزشگاه رسانند.

پرسپولیس و کاشیما2

با وجود اعلام قبلی مسئولان مبنی بر عدم بلیت‌ فروشی کاغذی در ورزشگاه، تعدادی از هواداران بازهم بدون بلیت به استادیوم آمده‌اند.​

در شرایطی که اعلام شده بود در ورزشگاه از ساعت ۱۲ باز می شود اما به دلیل ازدحام جمعیت در مقابل در ورزشگاه، دقایقی قبل مجوز ورود تماشاگران صادر شد.

در شرایطی که اعلام شده بود در ورزشگاه از ساعت ۱۲ باز می شود اما به دلیل ازدحام جمعیت در مقابل در ورزشگاه، دقایقی قبل مجوز ورود تماشاگران صادر شد.

با نظر نیروی انتظامی کلیه دست فروشان مستقر در مقابل ورزشگاه آزادی به دلیل ازدحام زیاد این محل را ترک کردند. آنها می‌توانند تنها اجناس خود را بعد از هتل المپیک به فروش برسانند.

این بازی تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار می‌شود به شکلی که سردار سعید مطهری زاده، فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ و سردار هداوند، جانشین رئیس پلیس پایتخت همراه با برخی فرماندهان انتظامی در ورزشگاه حضور دارند.

تا ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه حدود ۲۵ هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند.

برخی از هواداران تیم پرسپولیس برای حمایت از برانکو ایوانکوویچ بنر‌هایی با مضمون اینکه اگه قهرمان شویم من هم سیبیل می‌گذاریم قدم زنان در حال ورود به ورزشگاه هستند.

خیابان اصلی ورزشگاه به دلیل عبور مرور مسئولان تنها تا نیمه راه باز است.

بنا به اعلام مدیرعامل سازمان تجهیز اماکن ورزشی بانوان ایرانی امروز سهمی 850 نفری در میان 80 هزار نفر تماشاگر حاضر در ورزشگاه را به خود اختصاص خواهند داد که قرار است این تعداد بانوی حاضر در جایگاه ویژه تعبیه شده برای اسکان آنها برای اولین بار شاهد جدالی باشگاهی بعد از انقلاب باشند.

تغییر جایگاه خبرنگاران داخلی 

جایگاه خبرنگاران همیشگی که خبرنگاران ایرانی در آن مستقر می‌شوند در اقدامی عجیب به نمایندگان و خبرنگاران رسانه‌های خارجی داده شده و جایگاه CIP که تا پیش از این برای میهمانان در نظر گرفته شده بود، در اختیار رسانه‌های داخلی قرار گرفت.

تعدادی از معلولان طرفدار پرسپولیس که همیشه با کارت معلولیت وارد ورزشگاه می‌شدند، امروز پشت در مانده‌اند و از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری شده است. به این افراد گفته‌اند که باید بلیت بازی را در اختیار داشته باشند. آنها هم با وجود درخواست از باشگاه پرسپولیس نتوانستند برای این بازی بلیت تهیه کنند.

در حالی که حدود ۴ ساعت به شروع باقی مانده است. هواداران ژاپنی که به ورزشگاه آمده‌اند، وارد استادیوم شدند و به طبقه دوم هدایت شدند. تعداد این افراد حدود ۲۰۰ نفر است که بین آن‌ها بانوان ژاپنی هم حضور دارند.

درحال حاضر چیزی حدود ۶۰هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند.