بشار رسن هافبک دفاعی تیم پرسپولیس نایب قهرمانی را افتخار بزرگی برای پرسپولیس دانست و از هواداران برای قهرمان نشدن دلجویی کرد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از AFC، تیم پرسپولیس در فیناللیگ قهرمانان آسیا  با قبول شکست مقابل تیم کاشیما آنتلرز به مقام نایب قهرمان این مسابقات رسید.

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس درباره نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در فوتبال بعضی وقت‌ها همه چیز به سود شما است و بعضی وقت‌ها هم آن چیزی که به دنبالش هستید، رخ نمی‌دهد. در نیمه دوم بازی در ژاپن، ما چند اشتباه کوچک داشتیم که سبب شد دروازه ما باز شود. در دیدار برگشت موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. رسیدن به فینال هم یک افتخار محسوب می‌شود.

آخرین باری که یک تیم از غرب آسیا قهرمان آسیا شد به سال ۲۰۱۱ بر می‌گردد که السد موفق به کسب این افتخار شد. در همین رابطه رسن اضافه کرد: با تمام احترام برای کاشیما و تبریک قهرمانی این تیم باید بگویم که آن‌ها به هیچ وجه از السد و الدحیل قوی‌تر نبودند. آن‌ها فقط از اشتباهات ما در نیمه دوم بازی رفت استفاده کردند و به گل رسیدند و مانع از این شدند که ما در تهران در کنار هوادارانمان به بازی برگردیم. متاسفم که نتوانستیم هوادارنمان را خوشحال کنیم. به تیم حریف تبریک می‌گویم و از هوادارانمان نیز دلجویی می‌کنم. بعضی وقت‌ها فوتبال همین است.