راجر فدرر مرد شماره سه جهان در حالی که به داور مسابقات اعتراض داشت مغلوب حریف ژاپنی خود شد.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌به نقل از آس، مسابقات فینال تور ATP  لندن دیروز در حالی برگزار شد که با نتیجه ای غیر منتظره کی نیشیکوری راجر فدرر مرد شماره سه جهان را در دو ست پیاپی شکست داد.

 فدرر یک اسطوره در جهان تنیس است و بهترین تنیسور تاریخ تمام ادوار محسوب می‌شود. با این حال باید برخی از لحظات دوران ورزشی تنیسور سوئیسی را پاک کرد. یک‌شنبه‌ این هفته‌ یکی از آنهاست. رکوردار فینال تور ATP با ۱۶ دوره حضور بازی ضعیفی را مقابل نیشیکوری به نمایش گذاشت. فدرر در این بازی از داور به شدت عصبانی شد و به دامیان استاینر آرژانتینی گفت‌: بیشتر از این با تو صحبت نخواهم کرد.

تنیسور  سوئیسی در حالی پس از ۸۷ دقیقه مغلوب تنیسور ژاپنی شد که ۳۴ اشتباه را به ثبت رساند.

نیشیکوری در نبود خوان مارتین دل پوترو و رافائل نادال توانست به این بازی‌ها راه پیدا کند. او به آمار بد خود مقابل فدرر پایان داد و پس از سال ۲۰۱۴ دوباره توانست مرد شماره سه جهان را شکست دهد.

مسابقات ATP لندن در دو گروه میان هشت تنیسور برتر جهان برگزار می‌شود. همان طور که در بالا اشاره شد، مرد شماره دو و چهار جهان به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانستند در این رقابت‌ها شرکت کنند. در این رقابت‌ها علاوه بر فدرر و نیشیکوری، نواک جوکوویچ، دومینیک تیم، کوین اندرسون، مارین چیلیچ، جان ایزنر و الکساندر زورف حضور دارند.

در دیگر دیدار دیشب (یک‌شنبه‌) اندرسون توانست با نتیجه‌ ۲ بر صفر، تیم را شکست دهد. در ادامه‌ بازی‌های امروز زورف به مصاف چیلیچ می‌رود و جوکوویچ برابر ایزنر قرار خواهد گرفت.