سرمربی اینتر به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت و او را مربی بزرگی خطاب کرد که در باشگاه اینتر و در یاد هواداران این تیم جودانه شده است.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌به نقل از اسکای اسپورت، لوچانو اسپالتی، مورینیو را مربی بزرگی دانست که توانست  با جام های بزرگی که با اینتر گرفت محبوبیت فراوانی بین هواداران این تیم پیدا کند.

ژوزه مورینیو در دوران حضور خود در اینتر نتایج درخشانی به دست آورد و توانست این تیم را به قهرمانی در سه گانه اروپا و ایتالیا برساند.

سرمربی کنونی اینتر درباره مورینیو، گفت‌: شما در حال‌ حاضر هم به هواداران اینتر نگاه کنید و ببیند که هنوز مورینیو را فراموش نکرده‌اند. آن‌ها با این مربی بزرگ خاطرات زیادی دارند. آن‌ها حرکت‌های او را در ورزشگاه تقلید می‌کنند و به او علاقه دارند.

اسپالتی ادامه‌ داد: پیروزی و موفقیت یک مربی باعث می‌شود که در یک باشگاه ماندگار شود و کسی او را فراموش نکند. ژوزه مورینیو در اینتر جاودانه شده است و باید انگیزه‌ای برای ما شود.

سرمربی اینتر درباره آلگری، سرمربی یوونتوس هم، گفت‌: من برای انتخاب بهترین مربی سال به او رای دادم. آلگری، مربی بزرگی است. او همواره و در هر جامی تیمش را از شانس‌های اصلی قهرمانی قرار می‌دهد و این آسان نیست.