ستاره سابق فوتبال برزیل درباره ی سر مربی جدید رئال گفت :پیروزی های پیاپی رئال مادرید به خوبی این را نشان می‌دهد که او تا چه اندازه موفق بوده است.

به‌ گزارش مرور نیوز ‌به نقل از اسکای اسپورت،  با نتیاج ناامید کننده یولن لوپتگی در تیم رئال مادرید این سر مربی زود تر از آن چه که تصور میشد از این تیم خداحافظی کرد.

بعد از اخراج لوپتگی، رئیس باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفت که به سانتیاگو سولاری جوان و کم تجربه اعتماد کند و نتایج رئال با آمدن این مربی آرژانتینی تغییر کرد و او در نهایت به عنوان سرمربی جدید رئال انتخاب شد.

ریوالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل و بارسلونا درباره عملکرد سانتیاگو سولاری، گفت‌: او توانسته است شرایط رئال مادرید را تغییر دهد. چهار پیروزی در چهار بازی به خوبی این را نشان می‌دهد که او تا چه اندازه موفق بوده است. برای هواداران رئال  تنها کسب پیروزی مهم است و مهم نیست که سرمربی آنها از چه تیمی آمده و تجربه دارد و یا ندارد.

او در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: به نظر من، عیار سولاری در لیگ قهرمانان اروپا مشخص می‌شود. با سخت‌تر شدن بازی ها سرمربی رئال به چالش های سخت‌تری وارد می‌شود. سانتیاگو باید در  این رقابت بزرگ توانایی‌هایش را ثابت کند. به نظر من اگر سولاری در لیگ قهرمانان اروپا موفق شود قطعا به کار خود ادامه خواهد داد و پرس دنبال مربی جدیدی نخواهد رفت.