هواداران تیم فوتبال الغرافه پس از شکست تیمشان برابر السیلیه در هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر شروع به انتقاد از مهدی طارمی پرداختند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روزنامه الوطن قطر ، هواداران تیم فوتبال الغرافه پس از شکست تیمشان برابر السیلیه در هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر شروع به انتقاد از مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی تیمشان کردند  در پیام  بسیاری از هواداران الغرافه آمده است: مهاجم ایرانی ارزش ادامه بازی در تیم الغرافه و بازی در لیگ ستارگان قطر را ندارد!

باشگاه الغرافه قطر مهدی طارمی بازیکن ایرانی خود را برای یک و نیم فصل‌ در اختیار گرفت و با این حساب قرارداد او در تابستان به پایان می رسد. طارمی تا کنون فقط ۵ گل به ثمر رسانده که یکی از آن‌ها از روی نقطه پنالتی بوده است. به همین خاطر هواداران الغرافه خواهان پایان قرارداد مهدی طارمی با تیم محبوبشان شدند. این بازیکن که زمانی یکی از بهترین مهاجمان آسیایی محسوب می‌شود و انتقالش با استقبال مواجه شد، الان علامت سوال بزرگی را بر جای گذاشته است.

همچنین یکی از هواداران الغرافه،مدیران باشگاه الغرافه را خطاب قرار داد و گفت: اگر واقعا برای هواداران الغرافه احترام قائل هستید مهدی طارمی را کنار بگذارید و یک مهاجم حرفه‌ای با یک مدافع جذب شوند، البته اگر هم نمی‌توانید با یک بازیکن قطری قراردادی ببندید تا به این شرایط پایان دهد.