سرمربی پرسپولیس گفت: ما مستمرا در حال آنالیز هستیم و فکر و ارزیابی می‌کنیم که کدام بازیکنان می‌توانند در پرسپولیس بازی کنند.

به گزارش مرور نیوز، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: با تیمی باید بازی کنیم که با کیفیتی که از آن‌ها سراغ داریم لیگ را شروع نکرده و نمی‌توانند از جایگاه فعلی خود راضی باشند و به همین خاطر تغییراتی در کادرفنی خود داده‌اند.

او ادامه‌ داد: ذوب آهن مربی با کیفیتی یعنی منصوریان را جذب کرده است که هم در استقلال و هم نفت عالی بوده است. بازی با پرسپولیس برای او یک انگیزه مضاعف است تا نقطه عطفی برای آن‌ها در نیم فصل دوم باشد. ذوب‌آهنی‌ ها برابر حریفان قدرتمند خوب بازی می‌کنند. فردا (سه‌شنبه) بازی سختی پیش‌رو داریم اما می‌خواهیم برای رسیدن به نزدیک‌ترین فاصله به پدیده و تراکتورسازی به دنبال سه امتیاز بازی باشیم. هر چند که خستگی در میان بازیکنان وجود دارد. چهار مصدوم داریم اما بیش‌ترین اعتقاد و اعتماد را به تیمم دارم.

برانکو در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت مصدومان و محرومیت این تیم، جوانان بیش‌تر از گذشته بازی کنند؟ گفت‌: بله. ما جوانان خیلی خوبی در اختیار داریم و پیشرفت خوبی کرده‌اند. سعید حسین پور، طاهرخانی و اسدی پیشرفت خوبی کردند. شاید فردا احسان حسینی هم برای ما بازی کند. من از پیشرفت آن‌ها خیلی خوشحال هستم. طبیعی است که ما انتظارات بیش‌تری از علیپور و منشا برای موثرتر بازی کردن داریم اما در بازی‌هایی که تا به حال داشته‌ایم سخت می‌شد انتظار داشت که جوانان ما بیش‌تر از این بازی کنند؛ اما آن‌ها از این به بعد این شانس را خواهند داشت. آن‌ها دارند خودشان را به تیم تحمیل می‌کنند.

فهرست من در ذهنم است

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره احتمال جذب مدافع برای تیمش، خاطرنشان کرد: ما مستمرا در حال آنالیز هستیم و فکر و ارزیابی می‌کنیم که کدام بازیکنان می‌توانند در پرسپولیس بازی کنند. قطعا نیاز به جذب مدافع داریم اما هنوز فهرستی را تهیه نکرده‌ایم. فهرست من در ذهنم است.