مهاجم بارسلونا به تمجید از عثمان دمبله پرداخت و گفت‌: او در شرایط خوبی قرار دارد و برای تیم اهمیت زیادی دارد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از آس، بارسلونا و اسپانیول شب گذشته به مصاف هم رفتند و در نهایت بارسلونا توانست با چهار گل اسپانیول را شکست دهد.

لیونل مسی که در این بازی دبل کرد، پس از پیروزی در دربی کاتالونیا گفت‌: از شروع قدرتمند ظاهر شدیم و توپ و میانه میدان را در اختیار داشتیم . نمی‌خواستیم اجازه دهیم مالکیت توپ در اختیار حریف باشد. اسپانیول بدون توپ آزار می‌بیند. تیم حریف سعی داشت ما را تحت فشار قرار دهد اما ما در همه لحظات تیم برتر بودیم.

مهاجم بارسلونا در ادامه‌ افزود: می‌دانستیم گلزنی برابر اسپانیول و در این ورزشگاه سخت است. آن‌ها سرمربی بزرگی دارند و اگر در شرایط خوبی قرار داشته باشم خیلی خوب نتیجه‌ می‌گیرم.

ستاره آرژانتینی درباره گل‌هایش گفت‌: دو بار فرصت پیدا کردم از طریق ضربه آزاد گلزنی کنم. خوشحال هستم که توانستم از طریق ضربه آزاد گلزنی کنم. با این حال برای من پیروزی تیم اهمیت دارد. به هت تریک از طریق ضربه آزاد فکر نمی‌کنم. تنها چیزی که اهمیت دارد حفظ کردن فاصله مان با تیم‌های  تعقیب کننده‌مان (سویا و اتلتیکو مادرید) است.

مسی در پایان به تمجید از عثمان دمبله پرداخت و گفت‌: او در شرایط خوبی قرار دارد و برای تیم اهمیت زیادی دارد. او را دوست داریم و می‌خواهیم در بالاترین سطح ممکن باشد. گلزنی‌اش نشان دهنده وضعیت خوب او است و هم‌چنین نشان می‌دهد که در حال‌ پیشرفت است.