تیم ملی کشورمان علی رغم برنامه ریزی که انجام داده بود نتوانست به اردو کیش برود به همین دلیل ناچار شد تا در تهران اردو بزند.

امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان که سالهاست در رده های پایه مربیگری می کند در خصوص وضعیت تیم ملی جوانان به خبرنگار مرور نیوز گفت: ما پنج روز قبل دومین اردو را در کمپ تیم های ملی زدیم با حضور 25 بازیکن و قرار است که این اردو به مدت یک هفته باشد. در این مدت چند بازی تدارکاتی هم داریم تا آماده مسابقات شویم، طبق برنامه فدراسیون قرار بود که در طول این یک هفته بازی با تیم ملی عراق و تاجیکستان داشته باشیم وهمچنین در اوایل مهر ماه هم اردو در کیش داشته باشیم که منتفی شد و در نهایت به این نتیجه رسیدیم می توانیم از تعطیلی لیگ استفاده کنیم و با تیم های لیگ برتر بازی کنیم که اولین بازی را مقابل نفت تهران انجام دادیم که در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خوردیم که محک خیلی خوبی برای شاگردانم بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه بازی ها در بحرین برگزار می شود می خواستم اردو کیش را انتخاب کنم تا  شبیه سازی شود  و همچنین بازی تدارکاتی با عراق و تاجیکستان بگذاریم که بچه ها آمادگی داشته باشند مقابل قطر که اولین بازی مان است چگونه به زمین بروند اما متاسفانه فدراسیون کم کاری کرد.

پیروانی در مورد امکانات تیم ملی توسط فدراسیون اظهار داشت: فدراسیون به اندازه ای که بضاعت داشته برایمان امکانات در اختیار گذاشته که در همین حد است اما اینکه بخواهیم آن را با قطری مقایسه کنیم که دو اردو ده روزه در اسپانیا داشته و یا ژاپن که با شش کشور خوب دنیا بازی کرده بخواهیم مقایسه کنیم تقریبا هیچ امکاناتی نداشتیم فدراسیون در حد بضاعتش خیلی خوب کار کرده اما طبق فوتبال دنیا خیلی عقب هستیم.

وی در مورد بازی با تیم های تراز اول دنیا خاطر نشان کرد: ما درخواست کردیم با تیم های بزرگ بازی کنیم این مشکل را تیم های بزرگسالان و امید هایمان هم دارند زیرا برنامه تقویمی تیم ها از قبل مشخص می شود و طبق آن برنامه ریزی می کنند به همین دلیل نمی توانند یا نمی خواهند در با ما بازی کنند. که ممکن است بحت اقتصادی یا سیاسی داشته باشد که درخواست ما را رد می کنند.