شانزدهمین مجمع عمومی و ششمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز شنبه ۲۴ آذر به ریاست مسعود سلطانی‌فر آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز، شانزدهمین مجمع عمومی و ششمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک صبح امروز شنبه ۲۴ آذر 97 ساعت 9 صبح در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد. 

در این مجمع مسعود سلطانی فر ریاست مجمع را بر عهده دارد و شاهرخ شهنازی نماینده کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی معاونت حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاونت فرهنگی و توسعه ای ورزش همگانی، طاهره طاهریان به عنوان خبره ورزشی در این مجمع حضور دارند.

پیش از برگزاری شانزدهمین مجمع عمومی و ششمین دوره مجمع انتخاباتی پارالمپیک ٣٢ نامزد ثبت نام کردند که علیرضا صفارزاده و علی اصغر هادی زاده روز گذشته به ترتیب انصراف خود را از نامزدی پست هیات اجرایی و بازرسی اعلام کردند.

صفارزاده سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک است که در صف بازنشسته ها قرار داشت.

همچنین خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری چهار روز پیش از پست نایب رئیسی و بازرسی انصراف داد. بهروز برجسته از نامزدی پست بازرسی انصراف داد و هادی رضایی نیز که برای هیات اجرایی و نایب رئیسی نامزد شده بود، از پست نایب رئیسی مردان انصراف داد.

فریبا محمدیان که برای پست نایب رئیسی بانوان ثبت نام کرده بود به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان جز غایبان مجمع بود.

همچنین پیش از برگزاری مجمع انتخابات در بخش نایب رئیس مردان از یازده کاندیدای شرکت کننده ۶ نفر انصراف دادند و تنها ۵ نفر برای نایب رئیسی مردان کاندید شدند.

در بخش نایب رئیسی بانوان نیز از ۵ کاندیدای شرکت کننده با انصراف فریبا محمدی و بازنشسته بودن فریبا محمدیان تنها ۳ نفر شرکت کردند. در بخش هیات اجرایی ۲۲ نفر رقابت خواهند کرد. در پست خزانه داری تنها یک نفر و در پست بازرسی از ۷ کاندیدای شرکت کننده تنها سید محمد پولادگر، غلامرضا نوروزی و مسعود اشرفی کاندیداتوری خود را اعلام کردند.

همچنین قبل از برگزاری مجمع محمدرضا داورزنی اعلام کرد کسانی که بازنشسته هستند انصراف خود را اعلام کنند تا یکماه دیگر مجبور به برگزاری مجمع فوق العاده نشویم.