سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ گفت:مهمترین موضوع برای تیم ملی این است که به قلب هوادارانی که آرام تیم ملی را حمایت می کنند، راه یابد و آنها را راضی و خوشحال کند. من مطمئن هستم که این بازیکنان نهایت تلاش خودشان را می کنند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از AFC، از دو هفته دیگر جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در کشور امارات آغاز می شود که شاخصه اصلی این جام حضور مربیان بزرگ روی نیمکت تیم ها است. 

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی روی نیمکت ایران قرار دارد. اریکسون سرمربی سابق انگلیس روی نیمکت فیلیپین نشسته است و مارچلو لیپی سرمربی بزرگ ایتالیایی روی نیمکت مربیگری چین است. 

هاجیمه موریاسو در سال ۱۹۹۲ توانست به عنوان بازیکن قهرمان آسیا شود و زاکرونی که الان هدایت امارات را بر عهده دارد توانسته است ژاپن را برای چهارمین بار قهرمان جام ملت های آسیا کند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه این رقابت ها گفت: ۸ سال پیش که به ایران آمدم، با چالش ها و مسائلی روبرو بودیم. حالا بعد از ۸ سال که به جام ملت های آسیا می رویم، زیرساخت ها و امکانات مهمترین میراثی است که برای نسل آینده فوتبال ایران باقی گذاشتیم. مهمترین موضوع برای تیم ملی این است که به قلب هوادارانی که آرام تیم ملی را حمایت می کنند، راه یابد و آنها را راضی و خوشحال کند. من مطمئن هستم که این بازیکنان نهایت تلاش خودشان را می کنند و با کمک خدا امیدوارم بهترین عملکرد را در جام ملت های آسیا داشته باشیم.