۶ داور بین المللی تیراندازی با کمان ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی امسال دعوت شدند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان از ۶ داور بین المللی تیراندازی با کمان ایران برای قضاوت در مسابقات جهانی دعوت کرده است.

اسامی داوران و مسابقات آن‌ها به شرح زیر است:

حسین نصیری نژاد مسابقات مرحله چهارم جام جهانی آلمان (۱۰ تا ۱۶ تیرماه ۹۸) قضاوت خواهد کرد و غزاله رسولی داور بین المللی کشورمان مسابقات قهرمانی جهان معلولین و سهمیه پارالمپیک، هلند (۱۳ تا ۱۹ خردادماه) و قهرمانی جهان و سهمیه المپیک هلند (۲۰ تا ۲۶ خردادماه) داوری قضاوت می‌کند.

داوود نعمتی نیا مسابقات قهرمانی جهانی معلولین و سهمیه پارالمپیک، هلند (۱۳ تا ۱۹ خرداد ماه) قضاوت خواهد کرد و نسرین قشقایی نیز مسابقات مرحله سوم جام جهانی – ترکیه – (۳۰ اردیبهشت تا ۵ خردادماه) قضاوت می‌کند و همچنین داور بین المللی جوانان ایران، زهرا فهیم مسابقات قهرمانی جوانان جهان – اسپانیا (۲۸ مرداد تا ۳ شهریورماه) قضاوت خواهد کرد و همچنین شهرزاد الهیاری مرحله دوم جام جهانی چین (۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ماه) را قضاوت می‌کند.

با توجه به افزایش تعداد داوران بین المللی در جهان و کاهش تعداد مسابقات جهانی، در هیچ زمانی انتصاب تعداد ۶ داور از یک کشور انجام نگرفته که این انتصاب پیرو عملکرد خوب در مسابقات جهانی گذشته و همچنین قبولی امتحان تمدید اعتبار بین المللی با امتیاز بیش از ۹۶/۵ صورت گرفته است.