دیاز با قراردادی 6 ساله به رئال مادرید می پیوندد.

به گزارش مرور نیوز، ستاره منچسترسیتی با امضای  قراردادی شش ساله به رئال مادرید منتقل می شود و تنها چیزی که باعث شده انتقال دیاز به رئال مادرید با تاخیر مواجه شود هزینه های اضافه بر مبلغ توافق شده برای انتقال او بوده است. روزنامه مارکا در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که براهیم دیاز خواهان ماندن در منچسترسیتی نیست و در ماه‌های آینده این تیم را ترک خواهد کرد. براهیم دیاز در فصل جاری تنها چهار بار با پیراهن سیتی به میدان رفته است.

دو باشگاه رئال و سیتی برای انتقال دیاز به مادرید بر سر قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند. با وجود اختلاف بر سر هزینه های اضافه بر این مبلغ که انتقال او را کمی با تاخیر مواجه کرده، انتقال براهیم دیاز ممکن است هفته آینده رسمی شود.

علت اصلی جدا شدن دیاز از سیتی نگرانی او از کم به میدان فرستاده شدن توسط پپ گواردیولا و در نتیجه از دست دادن فرصتهای خود عنوان کرده است. جدا شدن براهیم دیاز اما ضربه بزرگ دیگری به آکادمی منچسترسیتی وارد می‌کند. از سه ستاره جوانی که فارغ التحصیلان این آکادمی بودند و سیتی به آنها امید زیادی داشت یعنی جیدون سانچو، براهیم دیاز و فودن تنها فودن در سیتی باقی مانده که او هم از کودکی هوادار پر و پا قرص منچسترسیتی بوده است.