ایکاردی ستاره آرژانتینی 25 ساله اینتر از گزینه های جدی جایگزینی رونالدو در رئال مادرید است.

به گزارش مرور نیوز، پنج مهاجم در میان گزینه های خرید رئال مادرید به چشم می خورد. ایکاردی ستاره آرژانتینی 25 ساله اینتر، در فصل جاری 13 گل در همه رقابت ها به ثمر رسانده و ارزش او 100 میلیون یورو تخمین زده می شود. او دو سال است در فهرست خرید رئال قرار دارد اما همواره به اینتر متعهد مانده است. ماه گذشته گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که به زودی قرارداد این بازیکن تا 2023 تمدید خواهد شد اما همسر و ایجنت او این قضیه را تکذیب کرد. او تاکنون دو بار آقای گل سری آ شده است.

تیمو ورنر  ستاره آلمانی لایپزیش هرچند در جام جهانی توفیقی با تیم ملی کشورش پیدا نکرد اما همچنان یکی از بازیکنان موردعلاقه یوآخیم لوو محسوب می شود. او با 22 سال سن، در این فصل 13 گل به ثمر رسانده و ارزش او 65 میلیون یورو تخمین زده می شود اما به نظر می رسد که رئال بتواند با رقمی حتی 20 میلیون یورویی او را به خدمت بگیرد.

پیاتک مهاجم لهستانی جنووا تابستان با رقمی 4 میلیون یورویی به این تیم پیوست و با زدن 19 گل در همه رقابت ها، باعث شگفتی تمام کارشناسان شده است. او در سری آ با زدن 13 گل، پشت سر رونالدوی 14 گله قرار دارد و یکی از مدعیان جدی آقای گلی محسوب می شود. پیاتک که موردتوجه بارسا نیز قرار دارد، ارزشی 15 میلیون یورویی در وبسایت ترانسفرمارکت دارد و سپتامبر امسال اولین بازی ملی خود را انجام داد.

فرناندو یورنته مهاجم 33ساله اسپانیایی تاتنهام، در این فصل از برنامه های پوچتینو خارج شده و به ندرت به میدان رفته است. او تنها یک گل برای تیمش به ثمر رسانده و ارزش او چهار میلیون یورو تخمین زده می شود. یورنته اخیرا در مصاحبه ای گفت که دوست دارد به لالیگا برگردد. اولین مقصد احتمالی او بیلبائو است اما اگر او را در رئال دیدید، تعجب نکنید. یورنته سال 2017 نیز گزینه جانشینی موراتا در رئال بود. او علاوه بر بیلبائو که باشگاه محبوبش است، سابقه بازی برای سویا را نیز در کارنامه دارد.

باس دوست مهاجم 29 ساله هلندی سابق ولفسبورگ و فعلی اسپورتینگ لیسبون، دو سال پیش مدعی کسب کفش طلای اروپا در رقابت با سوارز و مسی بود. او در تیم پرتغالی درخشش بسیار خوبی داشته و توانسته در 14 بازی، 15 گل به ثمر برساند و ارزش او 22 میلیون یورو تخمین زده می شود. با یک متر و 97 سانت قامت، تبحر خاصی در جنگ های هوایی و استفاده از ضربات سر دارد. او در انتهای فصل گذشته درخواست جدایی داده بود اما در نهایت ماندنی شد. باس  دوست بی میل نیست زمستان، اسپورتینگ را ترک کند.