تیم منتخب لژیونرهای جام ملت‌های آسیا از سوی کارشناسان اعلام شد.

به گزارش مرور نیوز، نزدیکی به زمان آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا موجب شده تا نگاه رسانه‌های فوتبال دنیا به این رقابت‌ها بالاتر رفته و بازیکنان این قاره نیز بیشتر از همیشه مورد توجه قرار بگیرند.

سایت گل امروز با انتشار نام ۱۱ بازیکن، تیم منتخب بهترین بازیکنان آسیایی شاغل در فوتبال اروپا که در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات به میدان خواهند رفت را معرفی کرد که در این بین تنها نام سامان قدوس از تیم ملی ایران دیده می‌شود و نفراتی همچون علیرضا جهانبخش در این بین جای نگرفته‌اند.

متئو لکی، مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی استرالیا که دومین سال حضورش در هرتابرلین آلمان را سپری می‌کند و در ۱۰ بازی این فصل بوندس لیگا به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده، به‌عنوان وینگر راست در تیم منتخب سایت گل دیده می‌شود؛ جایگاهی که جهانبخش می‌توانست در صورت درخشش در برایتون از آن خود کند.

در بین ۱۱ نفری که سایت گل آنها را به‌عنوان برترین لژیونرهای آسیایی که در فوتبال اروپا به میدان می‌روند و در جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات حاضر هستند، تیم‌های ملی استرالیا، کره جنوبی و ژاپن با داشتن سه بازیکن، بیشترین نماینده را دارند و تیم‌های ملی ایران و عراق نیز دارای یک بازیکن در این بین هستند.

تیم منتخب بازیکنان آسیایی جام ملت‌های آسیا و شاغل در فوتبال اروپا به شرح زیر است:

دروازه‌بان: متیو رایان

مدافعان: مایا یوشیدا، ترنت ساینسبوری، هیروکی ساکای، علی عدنان

هافبک‌ها: کی سونگ یونگ، کو جائه چول، ریتسو دوآن 

مهاجمان: متئو لکی، سون هئونگ مین، سامان قدوس