کاپیتان سابق تیم ملی از سوی کارلوس کی روش برای حضور در امارات دعوت شده است.

به گزارش مرور نیوز، کاپیتان سابق تیم ملی از سوی کارلوس کی روش برای حضور در امارات دعوت شده است. علی کریمی گفت : من الان در کلاس مربیگری هستم و بعد از آن هم تیمم اردو دارد. نمی توانم به امارات بروم. فقط من هم مثل بقیه ۸۰ میلیون ایرانی که دوست دارند تیم ملی کشورمان نتیجه بگیرد، دوست دارم تیم ملی قهرمان شود. زمانی که این تیم قهرمان آسیا شود، تیم ملی ایران قهرمان آسیا خواهد شد. اینطور نیست که کارلوس کی روش قهرمان آسیا شود! در تاریخ جام ملت های آسیا می نویسند که ایران قهرمان شده است و اسم مربی یا بازیکن خاصی را نمی نویسند. درست است که این ها هم برای تیم ملی زحمت می کشند.

وی در ادامه افزود: تیم ملی برای همه مردم عزیز است و همه هم دوست دارند که ایران نتیجه بگیرد. اگر کسی هم این وسط دنبال خبر داغ می گردد، از من چیزی کاسب نیستید. بروید و خدا روزی تان را جای دیگر بدهد!

علی کریمی در بخش دیگری از صحبت های خود بار دیگر به دعوت کارلوس کی روش واکنش نشان داد و گفت: من نیازی به دعوت کسی ندارم!

وی درباره شانس قهرمانی ایران در آسیا بیان داشت: از تیم اول آسیا مگر باید انتظار دیگری داشته باشیم؟‌ تیمی که ۷، ۸ سال است در رنکینگ اول آسیاست، الان باید شانس اول قهرمانی باشد. عملکردمان هم که در جام جهانی خوب بوده، پس دیگر بحثی نداریم. مردم الان فقط با قهرمانی راضی می شوند. اگر کسی این وسط بهانه می آورد، دنبال منافع خودش است.

کاپیتان سابق تیم ملی درباره اینکه بحث کمبود امکانات مطرح شده، گفت: امکاناتی که این تیم ملی داشته را هیچ تیمی در ادوار قبلی نداشته اند.

وی در واکنش به اینکه کی روش اعلام کرده ۴۰ روز پرچم سفید را همه بالا ببرند و از تیم ملی حمایت کنند، اظهار داشت: مگر ما دشمن تیم ملی هستیم؟ من هم مثل بقیه مردم آرزوی موفقیت تیم ملی را دارم. کارلوس کی روش یا آقای ایکس ممکن است امروز باشد و فردا نباشد. مربیان خارجی می آیند و می روند. مهم تیم ملی است که برای همه ایرانی ها مهم است. می شود این را به من بگویید که چه سودی از نتیجه نگرفتن تیم ملی عاید من می شود که از نتیجه گرفتنش نمی شود؟