دروازه‌بان تیم‌ملی درباره دیدار روز دوشنبه ایران و یمن در جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا بیرانوند ، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران صبح سه‌شنبه در نخستین تمرین ملی‌پوشان پس از پیروزی پرگل مقابل یمن در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار کرد: ابتدا به مردم عزیزمان تبریک می‌گویم. کادرفنی و بازیکنان تلاش زیادی کردند و توانستیم گام اول را محکم برداریم و امیدوارم به این روند ادامه دهیم. گل نخوردن ما به کل تیم ربط دارد و اگر قرار است بازی به بازی امتیاز جمع کنیم، ابتدا نباید گل بخوریم. به هر حال ما دیروز با این که با اختلاف گل زیاد پیروز شدیم اما دوست نداشتیم گل بخوریم.این کلین‌شیت ما زحمات کل بازیکنان است از فروارد ما شروع می‌شود و سهم یک نفر نیست.

دروازه‌بان ایران گفت: ما باید ابتدا بازی با یمن را ببینیم و نقاط ضعف و قوت‌مان را پیدا کنیم تا روند خوب‌مان را ادامه دهیم. ما از دیروز تمام تمرکزمان را برای بازی با ویتنام گذاشتیم و امیدواریم که بازی با ویتنام را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

بیرانوند ادامه داد: دیروز هم با بازیکنان تیم‌ملی صحبت کردیم که اردن، قهرمان دوره قبل جام ملت‌ها را شکست داده و فلسطین مقابل سوریه یک بازی خوب و با ۱۰ نفر انجام می‌دهد. ما می‌دانستیم که فلسطین و اردن برای یمن الگویی می‌شوند که توانایی‌هایشان را مقابل ایران نشان دهند. دیدید که ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اول فشار زیادی به ما آوردند و ما هم از نمایش آن‌ها جا خوردیم ولی دیدید که خدا را شکر همان نیمه اول کار را تمام کردیم.

او در ادامه درباره فداکاری ملی‌پوشان برای یکدیگر بیان کرد: ما یک تیم هستیم و این‌طور نیست که خدایی نکرده نفری بخواهد برای خودش بازی کند. قبلا از من پرسیدند که بهترین بازیکن تیم ملی در جام ملت‌ها کیست که من جواب دادم اگر قرار است قهرمان شویم، تیم ایران است که بهترین بازیکن جام ملت‌ها می‌شود. خدا را شکر بازیکنان آن قدر با یکدیگر رفیق هستند که مهم نیست که چه کسی گل می‌زند یا هتریک می‌کند.