تیم ملی ساندای ایران بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی چین به ایران بازگشت.

به گزارش مرور نیوز، تیم ملی ووشو بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی جام جهانی چین، امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد.

در استقبال از ملی پوشان کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک، رباب شهریان، معاون وزیر ورزش در امور زنان و احمد گواری، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها حضور داشتند.

تیم ایران با حضور هفت ووشوکار (چهار سانداکار در بخش مردان و سه سانداکار در بخش زنان) با کسب چهار طلا و سه نقره به عنوان نایب قهرمانی جام جهانی ساندا رسید.

کیومرث هاشمی در مراسم استقبال از سانداکاران ایران گفت: از اینکه ووشوکاران ایران افتخار دیگری بدست آوردند خوشحال هستم و نایب قهرمانی جام جهانی را به خانواده این رشته تبریک می گویم.

وی افزود: ووشوی ایران از لحاظ فنی بعد از چین نایب قهرمان جهان تلقی می شود و دکتر علی نژاد نیز با جایگاه مهمی که در فدراسیون جهانی و آسیایی دارد به پیشرفت ووشوی ایران کمک زیادی کرده است.

هاشمی با اشاره به اینکه ورزش ایران به مدال آوری ووشو در مسابقات مختلف امید دارد، گفت: برنامه ریزی خود را برای موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آغاز کرده ایم و ووشو یکی از رشته هایی است که حساب ویژه ای روی مدال‌آوری آن داریم.