کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: فقط به تیم خودمان فکر نمی‌کنیم و با احترام مقابل همه حریفان قرار می‌گیریم و سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

به گزارش مرور نیوز، مسعود شجاعی ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران ، ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با تیم ملی ویتنام گفت: برد بازی اول برای روحیه بازیکنان و تیم ملی خوب بود. الان در بهترین شرایط فیزیکی و روانی قرار داریم.

او ادامه داد: همان‌طور که قبلا اعلام کرده بودیم بازی با بازی پیش می‌رویم. از بازی اول شروع کردیم و آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. به بازی دوم رسیده‌ایم و همه تمرکزمان را برای بازی دوم گذاشته‌ایم. صادقانه بگویم که انتظار همچین بازی خوبی را از ویتنام در بازی اول‌شان نداشتیم.

شجاعی در پاسخ به سوالی یک خبرنگار خارجی مبنی بر این که شما می‌گویید تیم ایران به همه تیم‌ها احترام می‌گذارد، آیا این به این معناست که سایر حریفان به تیم ایران احترام نمی‌گذارند؟ گفت: من نگفتم تیم‌های دیگر به ایران احترام نگذاشتند؛ مطمئنا همین‌طور است. من این موضوع را بیان کردم که ما برای همه تیم‌ها احترام قائلیم و فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کنیم. چون سوال‌ها در این زمینه بود که شاید تیمی ضعیف‌تر باشد و تیم قوی‌تر و گفتم که فقط به تیم خودمان فکر نمی‌کنیم و با احترام مقابل همه حریفان قرار می‌گیریم و سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.