معاون اجرایی باشگاه استقلال خبر جذب مهاجم نیجریه ای را تکذیب می کند و در عین حال می گوید این باشگاه با دو مهاجم خارجی به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش مرور نیوز، از روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شده است که پاتریک فرایدی نیجریه ای هم اکنون به ترکیه رسیده است تا بعد از مذاکره با مدیران استقلال قرارداد خود را نهایی کند.

معاون اجرایی استقلال در این رابطه گفت : ما در حال حاضر 2 هفته است که با دو مهاجم به توافق کامل و نهایی رسیده ایم که البته نام آنها را من نمی دانم و پاتریک فرایدی در بین آن ها نیست. فقط منتظر رسیدن پول اسپانسر هستیم تا بتوانیم آنها را جذب کنیم. به هرحال قسط اول پول اسپانسر سال قبل پرداخت شده است و من، آقای فتحی و آقای خطیر تلاش می کنیم این مشکل را حل کنیم و پولی بگیریم که بتوانیم هم قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم و هم پول بازیکنان خارجی را بدهیم.

مباشری در پاسخ به این سوال که آیا از بین این دو مهاجم استقلال یکی را جذب می کند یا نه  هم گفت: اول بگویم هر دو مهاجم به تایید نهایی شفر رسیده اند و این احتمال وجود دارد هر دو مهاجم را جذب کنیم. ما هم می دانیم زمان مهم است ولی باید پول اسپانسر برسد تا پیش پرداخت بدهیم و قرارداد آنها را نهایی کنیم.