باشگاه آرسنال، مسوت اوزیل را برای فروش به یوونتوس و اینتر پیشنهاد داده است.

به گزارش مرور نیوز، در جدیدترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا شنیده شده است که باشگاه آرسنال، مسوت اوزیل را برای فروش در ماه ژانویه به دو غول سری آ ایتالیا، یوونتوس و اینتر، پیشنهاد داده است. چلسی نیز برای راضی کردن کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان این تیم، برای نه گفتن به پیشنهاد 44.7 میلیون دلاری بایرن مونیخ، به او وعده داده که در ادامه فصل، دقایق بیشتری را در زمین بازی خواهد کرد.

لیورپول برای جذب وینگر باشگاه کلوب بروژ بلژیک، آرنو دانجوما گرونولد، پیشنهاد داده است. پیش از این تاتنهام، اورتون و آث میلان هم خواهان جذب این بازیکن بروژ شده بودند .

یحیی توره تایید کرد که باشگاه سلتیک اسکاتلند با او برای انتقال به این تیم مذاکره کرده اند. توره که هافبک سابق منچسترسیتی است گفت قبل از تصمیم گیری باید شخصا با سرمربی سلتیک گفتگو کند.

بارسلونا به جذب کریستین استوانی، مهاجم جیرونا ابراز علاقه کرده. باشگاه بزرگ کاتالان مدتی است به دنبال جانشینی برای لوئیس سوارز، مهاجم ستاره خود می گردد .مدیر برنامه های داوید لوئیز، مدافع چلسی اعلام کرد اطمینان دارد که لوئیز در چلسی خواهد ماند و آبی های لندن را ترک نخواهد کرد.