سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خود من بعد از این بازی خسته هستم و این نشان دهنده این است که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش مرور نیوز، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل ایران و عراق در جام ملت های آسیا گفت: خود من بعد از این بازی خسته هستم و این نشان دهنده این است که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. هواداران تیم ملی ایران و عراق از این بازی قطعا لذت برده‌اند.

بازی امروز از نظر روحیه و تعهد بازی خوبی بود

سرمربی تیم ملی ایران افزود: ما حاکم میدان بودیم و دو موقعیت داشتیم که از هیچ‌کدام استفاده نکردیم. در نیمه دوم استراتژی ایران تغییر کرد و تلاش کردیم روی ضد حمله‌ها به گل برسیم و به عراق اجازه دهیم که کارش را انجام دهد. به این ترتیب بازی بین ما و عراق تقسیم شد و هر تیم یک موقعیت داشتند. بازی امروز از نظر روحیه و تعهد بازی خوبی بود.

او اضافه کرد: تیم ما به استراحت نیاز دارد و از نظر روحی باید خودمان را برای بازی‌های بعدی آماده کنیم. جام ملت‌ها از این‌جا به بعد شروع خواهد شد چرا که از این پس، همه چیز برای برنده و هیچ‌چیز برای بازنده خواهد بود. بنابراین باید با نگاهی دقیق و تمرکز بالا بازی‌ها را پشت سر بگذاریم.