محمد مایلی کهن به انتقاد از رفتار کارلوس کی روش پرداخته و صحبت هایی را درباره او بیان کرده است.

به گزارش مرور نیوز، مایلی کهن گفت : من همیشه صحبت‌هایم را مطرح کرده‌ام ولی همواره هم مورد انتقاد و تاخت و تاز رسانه‌ها قرار گرفتم! عیبی ندارد من هم خدایی دارم. بعد از ۴-۵ سال به حرف‌های من رسیدید. در حالی که من هیچ پدرکشتگی با فوتبال و کی روش نداشتم اما وقتی آدم‌ها در جایگاه‌شان قرار نگیرند همین شرایط پیش می‌آید. مگر کی‌روش با آقای گودرزی وزیر موفق وقت ورزش چه رفتارهایی انجام داد و به او بی‌احترامی ‌نکرد؟!

وی افزود: خدا پدر گذشتگان را بیامرزد. قبلا ما در فدراسیون فوتبال آدمی مثل دیده‌بان را به عنوان دبیر فدراسیون داشتیم که مردی باشخصیت و کاربلد بود و سرمربی تیم ملی هم اوفارل بود. اوفارل کجا؟ کی‌روش کجا؟! اوفارل سرمربی تیم ملی انگلیس بود و بعد به ایران آمد. مگر دیده‌بان به اوفارل اجازه  چنین رفتارهایی  را می‌داد؟! اوفارل اگر در سال به مرخصی می‌خواست برود بیش از یک ماه نمی‌توانست مرخصی برود. تیم ملی ایران برنامه داشت یا نداشت  او موظف بود در کشورمان حضور پیدا کند و مسابقات باشگاهی را رصد کند. مگر یک کارمند می‌تواند در سال بیش از یک ماه به مرخصی برود؟!

همه شما خبرنگاران و رسانه‌ها علیه من موضع گرفتید. من هم خدایی دارم. آقای جواد خیابانی اکنون گریه می‌کند اما آن زمان که تیم ملی با سرمربیگری من ۶ گل به تیم ملی کره جنوبی زده بود می‌گفت تیم ۶ گل به کره جنوبی زده اما ایرادهای بسیاری دارد! البته از طرف خیابانی برایم پیام آورده بودند که او را مشاور تیم ملی کنم. اکنون چه شده؟ اجازه نمی‌دادید کسی از تیم ملی انتقاد کند. نمی‌گذاشتند یک نفر در مورد تیم ملی اظهار نظر کند و نتیجه‌اش هم این شد، هم پول دادیم، هم آبرویمان رفت و هم وقیح‌ترین رفتارها با مردم و کشورمان شده است. 

وی تصریح کرد : فوتبال ما بالاتر است یا فوتبال اسپانیا؟ آیا ندیدیم که وقتی لوپتگی سرمربی اسپانیا در آستانه مسابقات جام جهانی در روسیه حضور داشت به دلیل عقد قرارداد با رئال مادرید که اهانت به کسی هم محسوب نمی‌شد برکنارش کردند و شاید یکی از دلایل عدم موفقیت اسپانیا در جام جهانی اخراج لوپتگی بود اما وقتی همه چیز سرجای خودش باشد همین می‌ شود.  وقتی فوتبال بخشی از اقتصاد آن مملکت را می‌چرخاند سرمربی تیم را برکنار کردند اما در اینجا ما چه می‌کنیم؟ کی روش به همه توهین کرد از وزیر ورزش موفق وقت آقای گودرزی تا سلطانی فر وزیر امروز، کسی خم به ابرو نیاورد. جای تاسف است در کشوری که می‌گوییم فوتبال هدف نیست وسیله است اما قبل از بازی با عراق دیدم که سرودهای حماسی که در زمان جنگ پخش می‌شد با عراق جنگ داریم که ما پیروز شویم واقعا جای تاسف دارد. 

مایلی کهن ادامه داد : می‌دانستید اگر کی روش پاداش بردهایش را  نگرفته بود مقابل عراق روی نیمکت نمی‌نشست؟! برای همین هم  داورزنی معاون وزیر ورزش با پول راهی امارات شد.

وی در مورد علت غیبتش در برنامه‌های صدای و سیما گفت : یک سال است که با صدا و سیمای میلی حرف نمی‌زنم. من هم خدایی دارم.