تیم ملی وزنه برداری در شرایطی اردوی خود را در تهران استارت زده که چند غایب سرشناس دارد.

به گزارش مرور نیوز، تیم ملی وزنه برداری کار خود را در تهران آغاز کرده تا پولادمردان برای رقابت های سخت پیش رو از جمله جام فجر، قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی جهان آماده شوند.

میر مصطفی جوادی، عارف خاکی، محمد نیری، محمدزارعی، امیرحقوقی، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی، رضا بیرالوند، نیما آقایی، علیرضا سلیمانی، کیا قدمی، علی هاشمی، علی داودی، محسن دادرس، همایون تیموری و سعید علی حسینی نفراتی هستند که توسط محمدحسین برخواه به تیم ملی وزنه برداری دعوت شدند.

البته نفرات شاخصی مثل محمدرضا براری و مجید عسگری جایی در این لیست ندارند. با این حال قرار بود طبق اعلام کادرفنی از روز گذشته اردو با حضور تمامی این وزنه برداران آغاز شود.

کیانوش رستمی بازهم در اردو حاضر نشده و قرار است تمرینات خود را به صورت شخصی در کرمانشاه ادامه دهد. این وزنه بردار قصد دارد در بهمن ماه در کاپ پادشاهی تایلند شرکت کند که یکی از مراحل گزینشی المپیک به شمار می رود.

همچنین علی هاشمی، علیرضا سلیمانی و سعید علی حسینی دیگر نفراتی هستند که هنوز در اردو حاضر نشدند؛ اگرچه گفته می شود این موضوع با هماهنگی کادرفنی رخ داده و این وزنه برداران هم طی روزهای آینده به اردو اضافه خواهند شد.